Volvo «навчить» смартфони впливати на атмосферу в салоні автомобіля


Опубликованно 15.06.2018 01:35

Volvo «навчить» смартфони впливати на атмосферу в салоні автомобіля

На автосалоні в Пекіні Volvo представить концепт Ambience, побудований на базі седана S90. Клієнтам шведської марки новинка запропонує «чуттєвий досвід, в якому поєднуються візуальні ефекти, звук і запах для створення атмосфери розкоші».

У першому ряду тримісного салону концепту встановлено лише водійське крісло. Пасажири можуть розташуватися на двох окремих сидіннях другого ряду і насолоджуватися однією з семи візуальних тем: «Північне сяйво», «Скандинавський ліс», «Лебедине озеро», «Архіпелаг», «Дощ», «Нічна» і «Свобода», зробивши вибір за допомогою спеціального додатка. Разом з проектованої на стелю автомобіля картинкою змінюється звуковий і ароматичне наповнення салону. В якості опції будуть пропонуватися чотири ексклюзивних аромату, розроблених для Volvo парфумерним брендом Byredo. Ще одна особливість моделі - аудіосистема з інтегрованими в підголовник високочастотними динаміками від Bowers & Wilkins.

 

Volvo Ambience

1

2

3

4

5

 

«Разом з концепт-каром Ambience ми хочемо вийти за рамки простого вибору матеріалів і створити автомобіль, який безпосередньо впливає на органи чуття», - сказав, представляючи концепт, шеф-дизайнер Volvo Cars Робін Пейдж.



Категория: Авто