Автовиробники мета жінки в Саудівській Аравії


Опубликованно 12.01.2018 00:42

Автовиробники мета жінки в Саудівській Аравії

ЕПК

Деякі найбільші світові виробники автомобілів почали рекламувати свої транспортні засоби безпосередньо для жінок в Саудівській Аравії.

Свіфт було офіційне оголошення 27 вересня Король Салман, що в країні заборону на жінок-водіїв закінчиться в червні наступного року.

Рішення відразу створюється потенційний новий ринок в кілька мільйонів, дуже заможних людей, потенційних покупців автомобілів.

Серед фірм, що використовують Twitter для їх реклами Volkswagen, Ford і Nissan.

Кінець на Твіттері @VWMiddleEast

Кінець на Твіттері @NissanME

Кінець на Твіттері @ChevroletArabia

Кінець на Твіттері @CadillacArabia

За даними інформаційного агентства Bloomberg, найбільші продавці автомобілів в країні є Toyota і Hyundai, чиї джипів (позашляховиків) особливо популярні.

Саудівська Аравія має населення 29 млн, з яких близько 20 мільйонів громадян.

Багатства країни протягом десятиліть будучи найбільшим у світі виробником нафти означає, що деякі громадяни Саудівської Аравії є одними з найбагатших людей світу.

Заборона на жінок в Саудівській Аравії отримання водійських прав або водіння в країні, був унікальним.

Великі зміни цієї давньої політики може представляти загрозу для робочих місць з приблизно 800 000 іноземних водіїв, що працюють в країні, щоб управляти Саудівських жінок.



Категория: Бизнес