Представлені хетчбек і седан Mazda3 четвертого покоління


Опубликованно 12.02.2019 00:24

Представлені хетчбек і седан Mazda3 четвертого покоління

На автосалоні в Лос-Анджелесі офіційно представлена Mazda3 четвертого покоління в кузові седан і хетчбек. Найпомітніші придбання нової «трійки»: бензиновий двигун сімейства SkyActive-X з технологією запалювання від стиснення, задня підвіска з балкою замість многоричажки і повнопривідна версія.

Дизайн нової «трійки» розроблений у стилістиці концепту Kai, продемонстрував новий фірмовий дизайн марки на Токійському автосалоні 2017 року. Риси шоу-кара присутні як в екстер'єрі, так і в інтер'єрі нового покоління. Зокрема, радіаторна решітка, передня і задня оптика, нахилена двері багажного відділення та аналогічної форми задні стійки.

В оздобленому шкірою салоні на спорідненість з концептом вказують нове триспицеве кермове колесо і приладова панель з аналогічною компонуванням і мінімальною кількістю кнопок. Плюс до цього, передбачений центральний сенсорний дисплей і окремо стоїть 8.8-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Для зручності водія важіль перемикання передач перенесли трохи вперед і вище, як у версіях з автоматичною, так і з механічною коробками передач. За рахунок цього центральний підлокітник став довшим. Салон нової «трійки» в топовому виконанні може бути оброблений шкірою кольору Greige (поєднання сірого і бежевого), для хетчбека передбачений ексклюзивний колір Red (червоний).

 

Салон Mazda3

1

2

3

 

В моторну гамму нової Mazda3 увійшли бензинові і дизельні двигуни нинішнього покоління моделі: 1.5-, 2.0 - 2.5-літрові версії бензинового двигуна Skyactiv-G і 1.8-літровий «дизель» Skyactiv-D.

Крім того, вперше «трійка» буде пропонуватися з 2.0-літровим бензиновим турбодвигуном сімейства SkyActiv-X, що працює по циклу SPCCI - Spark Controlled Compression Ignition (займання від стиснення з керованим іскровим запалюванням, традиційні свічки запалювання задіюються при високих навантаженнях). Віддача агрегату становить 190 л. с. і 230 Нм крутного моменту. Двигун буде працювати за схемою mild-hybrid - разом з компактним електромотором, що живиться від 24-вольтової бортової електромережі. Як зазначили в компанії, це дозволить поліпшити економічність палива приблизно 20-30% у порівнянні з аналогічними агрегатами такого ж обсягу. Всі мотори поєднуються з шестиступінчастою механічною коробкою передач або «автоматом» аналогічного діапазону.

Для нової «трійки» переробили шасі і якщо спереду стійки McPherson збереглися, то задню багатоважеля підвіску замінили торсіонною балкою. Крім того, у седана і хетчбека з'явиться повнопривідна версія на основі модернізованої системи i-Activ і функції розподілу тяги між передньою і задньою віссю.

У списку систем допомоги адаптивний круїз-контроль, функція попередження про транспортних засобах, що рухаються в поперечному напрямку, система попередження про перевищення швидкості і система стеження за фізичним станом водія.

На ринку Mazda3 нового покоління з'явиться в 2019 році і першими його зможуть оцінити американські клієнти марки.



Категория: Авто