Дарвін помилявся: американські фахівці знайшли помилку в теорії видатного англійського вченого – подробиці

Опубликованно 07.07.2018 00:50

Дослідники з Колорадського університету в Боулдері стверджують, що одна з традиційних теорій Чарльза Дарвіна частково помилковою. Вона зачіпає різні фактори, які впливають на поширення біологічних видів.

Легендарний вчений вважав, що на місце проживання видів основний вплив мають несприятливі умови клімату. Однак, на думку біолога, при м'якому кліматі ключову роль зіграє межвидовая конкуренція. Американські експерти вирішили подивитися, як судження Дарвіна поширюються на рослини, передає "Диалог.UA".

Фахівці повідомили, що в цілому його припущення правдиві, проте легендарний вчений не взяв до уваги деякі винятки.

Команда спостерігала за поширенням гибискусов в районах Кенії в Африці. В результаті біологи помітили, що в зонах з вологим кліматом основна роль в обмеженні їх ареалу належала таких факторів, як конкуренція, запилення і травоїдні тварини цієї місцевості. Однак у сухому кліматі ці фактори виявилися не першорядними.

Раніше вчені заявили, чтодинозавров винищив не астероїд. Американські дослідники назвали свою причину вимирання гігантських ящерів.

Нагадаємо, фахівці розповіли про процеси, які ведуть кглобальному вимирання деяких видів тварин. На думку вчених, дії людства занурюють планету в кризу, який зачіпає і тваринний світ.

Також біологи виявили удивительныхжаб, які борються вусами-шипами.