Раніше не помічений астероїд загрожує сонця

Опубликованно 09.03.2018 00:15

Раніше не помічений астероїд загрожує сонця

Астрономи проекту PAN-STARRS виявили другий в історії міжзоряний об'єкт, який зблизиться із Сонцем на мінімальну відстань.

Про це інформує "Диалог.UA".

Другий в історії міжзоряний об'єкт, пролітаючи між орбітами планет Юпітера і Сатурна, зблизитися з Сонцем на мінімальну відстань у вересні 2019 року. Про це розповів відомий астроном Рон Баалке.

"Цілком можливо, що це небесне тіло не є реальним міжзоряним астероїдом – він міг опинитися на такій орбіті в результаті гравітаційних взаємодій з Юпітером. З іншого боку, ці взаємодії, якщо вони сталися, швидше все, перетворили його в міжзоряний об'єкт, який покине межі Сонячної системи найближчим часом", – прокоментував відкриття Меган Шуомб, планетолог з обсерваторії Джеміні на Гавайських островах в США.

У середині жовтня 2017 року телескоп Pan-STARRS1 виявив перше "міжзоряний" небесне тіло. Об'єкт умовно отримав назву "комета" та тимчасове ім'я C/2017 U1. За "кометою" розпочали спостереження десятки наземних і орбітальних телескопів.

До того, як C/2017 U1 покинув навколоземний простір, вчені зробили безліч знімків і вивчили її фізичні властивості. Отримані дані вказали на те, що об'єкт є в більшою мірою астероїдом, а не кометою. Небесне тіло перейменували в 1I/2017 U1, а пізніше дали нове ім'я Оумуамуа, що означає "розвідник" мовою корінних мешканців Гавайських островів.

Раніше повідомлялося, чтоРобот Cruzr висловив зацікавленість в заміжжі. Робот, створений фірмою UB Tech, яка заснована в Шеньчжені, поспілкувався із представниками місцевих ЗМІ.

Як повідомляв "Диалог.UA", у Мережі появилиськадры запуску ракети-носія Falcon 9 з іспанським супутником зв'язку, який відбувся 6 березня.

Цікава знахідка: дні американського озера Міннесота-Лейк дайвери побачили пам'ятник серійного вбивці Джейсона Вурхиза.