Чому успіху як і раніше пахне для Брітні


Опубликованно 02.03.2018 21:15

Чому успіху як і раніше пахне для Брітні

Гетті Зображень

Для Брітні Спірс, можливість вийти на ринок аромат був рай-запах.

Згадайте 2004. Посильний MSN, шафа Джанет Джексон, в кінці друзів і початку х-фактора.

Брітні була на вершині своєї гри, як співак, тільки токсичні - останній в довгій низці вкрай колосальні поп-пісень.

Але в цьому ж році вона розширилася в парфумерії, запустивши свій дебютний аромат цікавий.

Перенесемося в 2018 році, і запашний Брітні аромати стали настільки успішними, що вона зараз вийде 23 у загальній складності, один з яких (Фентезі у кольором) тільки що був названий ароматом року на голлівудській премії краси.

"Коли я збиралася в цей вечір, мої сини були схожі:" Мамо, ти йдеш на церемонію?'" Брітні пояснила під час своєї промови.

"Я сказав:" Ну, це ніби як Оскар, і я буду там найбільша нагорода.'

"Вони стрибали вгору і вниз, і я відчував себе дуже гордий, - але вони вже готові були витягнути мене з дому."

Гетті Зображень

Аромати Брітні б загрібати сотні мільйонів доларів за останні 14 років, незважаючи на її скорочення присутності у ТОП-10. (Це, за оцінками, вона становить близько $50 млн [?36м] від її ароматів кожен рік).

"У Брітні аромати є три речі, що йдуть для них", - говорить Jeetendr Sehdev, знаменитий фахівець з брендінгу і автор принципу Кім Кардашьян.

"По-перше, у них відмінний нюх. Вони справжні, ультра-жіночний, молодий аромати, і ось підкованих коли справа доходить до маркетингу.

"По-друге, вони мають великий упаковці, яка у відповідності з її просуванням бренду і привабливість. І по-третє, вони орієнтовані на конкретний ринок - дівчатка-підлітки, зокрема, хто тяжіє до класичної і жіночною видах ароматів."

Джо Ферлі, со-засновник парфумерного суспільства, погоджується з тим, що рідина насправді в пляшці-це набагато важливіше, ніж ім'я Брітні перебуваючи на полі.

"Вони пахнуть дорожче, ніж вони", - каже вона ароматів Брітні. "У них є якась Каліфорнійська яскравість, легкість їх".

Аромати знаменитостей: Коротка історія

Гетті Зображень Одрі Хепберн і Джоан Кроуфорд хвацько схвалив аромати Живанші і Есте Лаудер, відповідно, у той час як Катрін Деньов стала обличчям Chanel № 5 у 1970-ті роки Софі Лорен була однією з перших, щоб мати аромат її власного випускають Софія Коті в 1981 Пізніше Елізабет Тейлор випустила свою власну лінію парфумів, і її 1991 ароматом білих діамантів став самим продаваним ароматом знаменитостей всіх часів Але світіння Дженніфер Лопес, випущений в 2002 році, став переломним - надихає сотні відомих осіб, щоб отримати у розробці акта Тренд добрався і до Великобританії, британських знаменитостей, таких як Девід Бекхем, Альоша Діксон, трохи перемішати і адже всі випускають свої власні аромати. В 2016 році, аромати знаменитостей склав 4% ринку "престиж" аромат, з модними брендами, як Бос або Армані складаючи 53% і близько третини долетающих від брендів високої моди, як Шанель чи Прада

Брітні лінія ароматів були розроблені з Елізабет Арден - косметика, догляд за шкірою і аромат компанію, яка, можливо, була ключем до робить їх мейнстрімом.

"Асоціація Брітні з Елізабет Арден дав їй більше, ніж довіру", - говорить Sehdev. "Він дав їй процес контролю якості і щось привнести на ринок що насправді якісний аромат".

Цілком можливо, отримала більше її повагу в індустрії, але Ферлі стверджує, що широка громадськість в цілому не в курсі, за посиланням.

"Чесно кажучи, я не думаю, що є один споживчий там, що знали б цієї асоціації. Я думаю, що вони дійсно не знають материнської компанії. Але я думаю, що має значення не одна йота".

Гетті Зображень

Багато любителі ароматів можуть не знати, що ті ж заводи виробляють аромати для знаменитостей і розкішних модних брендів, Ферлі говорить.

"Ці аромати знаменитостей зроблені тими ж людьми, які роблять переважна більшість духи, які ми носимо, це тільки компанії, такі як Chanel і Dior, які мають свої власні заводи - все інше взагалі зроблені ці комерційні парфумерних будинків.

"Вони будуть працювати на все, від хай-стріт бренду, який ви купуєте аж до дизайнерських брендів. І кращі парфумери працюють на них".

Він каже, що аромати Брітні досяг успіху там, де інші знаменитості аромати не свідчить, можливо, до рівня Брітні участі в їх розвитку.Є духи знаменитості провели свій день?

"Я думаю, що є невелика проблема, якщо знаменитість вважає, що аромат буде робити ну просто шльопати на ньому своє ім'я," Sehdev повідомляє Бі-бі-сі.

"Брітні бере участь у підборі різних ароматів, які входять в її духи".

Увага до деталей є, ймовірно, рушійною силою позаду найбільш продаваних ароматів знаменитостей останніх років.

"Елізабет Тейлор була однією з перших знаменитостей аромати, і я думаю, що вона стала заробляти набагато більше того, ніж вона зробила це з фільмів. Білі діаманти раніше на ринку, тому що це хороший запах," - каже Ферлі.

"Один напрямок-це аромат був одним з найбільших у цьому році, він вибив усе інше в капелюх."

Вона додає: "життя поп-зірки може бути зовсім недовгим, тому вони хочуть заробити на цьому. Якщо б я була поп-зіркою і мій власний аромат, я б бути зацікавлені, щоб знайти те, що встав сам по собі, без мого імені на ній. Тому що здається, що є гарантією довготривалого успіху".

Sehdev каже, що це може бути саме те, що Брітні була підтримана голлівудські Нагороди краси, які він говорить, є "дуже шанованих у галузі.

Гетті Зображень

"Сьогодні знаменитості є підприємцями, вони шукають способи монетизувати свою популярність. Зірки, які не поважають, і голлівудські Нагороди краси дуже багато про досягнення".

Але ринок аромати знаменитостей скорочується в останні роки - з продажу знижується на 22% у 2016 році.

Ферлі зізнається: "ми не бачимо майже стільки ж запускає знаменитості, як ми звикли, напевно".

"Дух схильний моді. Лінії подолу йдуть вгору, лінії подолу йдуть вниз. Аналогічно, знаменитості духи приходять на користь, і користь.

"Але не питання, якщо ви з тих, хто отримав успішний аромат, це подарунок, який продовжує давати. Брітні розумниця".



Категория: Бизнес