60% від монарха пасажирів у Великобританії


Опубликованно 30.01.2018 01:02

60% від монарха пасажирів у Великобританії

Більше 60% відпочиваючих залишають за кордоном, коли монарх авіаліній звалився вже прилетів назад у Великобританію, управління цивільної авіації говорить.

САА вийшов після того, як всі рейси і монарха свята були скасовані, лізингу і фрахтування літаків з 16 різних країн.

У суботу, 51 рейсів було перевезено понад 11 000 чоловік повернулися в аеропорти Великобританії, довівши їх загальну кількість до 67,522.

Розвал 50-річну історію ця компанія є найбільшою в історії британської авіакомпанії.

У неділю вранці, понад 350 чартерними рейсами або орендованих САА приніс клієнтам монарха назад від їх призначення.

Він сказав, що переважна більшість з 110 000 пасажирів, які були у відпустці і забронювали летіти додому з авіакомпанією, коли він пішов в адміністрацію повернеться до Великобританії на наступному тижні.

САА назвав операцію польоту "найбільша мирний час репатріації зусиль", і як і раніше очікує його вартість близька до ?60м.

Законопроект буде зустрінутий уряду і довіру до Великобританії святкової індустрії ліцензуючий орган Атол, який збирає податок на усі путівки продані у Великобританії.

САА також запропонував монарх пасажирів з ліцензією авіаперельоту організатора (Атол) захист повинна мати їх повернення протягом 28 днів після подачі позову.

Організація чекає ?21м на суму виплат по виправленню близько 32000 претензій.

КПМГ. адміністратори для нині неіснуючої авіакомпанії, підрахував, що тільки 10-15% клієнтів монарха замовлення захищені Атол.

Схема поширюється тільки на пакет свята або рейс-тільки монарх бронюванні до 15 грудня 2016 року.

Ті без Атол захисту буде змушений вимагати повернення грошей від своєї кредитної або дебетової картки постачальника, або через страховку. Які ваші права? Зліт і падіння монарха Шок і гнів серед пасажирів Чотири причини, чому монарх не вдалося

Голова ВГА дам Дейдра Хаттон раніше розповів Бі-бі-сі, він не міг діяти до оголошення монарха, хоча він був відомий фірма була в скрутному становищі.

"Регулятор дійсно не можемо втрутитися, поки компанія йде в адміністрацію, тобто повністю справа для директорів компанії", - сказала вона. "Було б ні можливості, ні права дати конфіденційну фінансову інформацію, в той час як компанія як і раніше працює на законних підставах.

"Монарх не власні літаки, літаки були передані в оренду, так як тільки компанія увійшла до адміністрації, власників літаків забрали їх, і тому нам довелося купувати літаки з 16 різних країн."

Поради монарх клієнтів Клієнти в даний час за кордоном і з-за літати будинку між зараз і 15 жовтня будуть повернуті у Великобританії без будь-яких витрат для них. Немає необхідності переривати відпочинок. Мандрівники повинні перевірити монарха.уга.до.Великобританії для підтвердження їх нового рейсу, який буде доступний як мінімум за 48 годин до запланованого часу вильоту. Ті з рейсу-тільки замовлення після 16 жовтня не будуть мати Атол схема захисту, тому необхідно прийняти власні заходи. Всі постраждалі клієнти повинні тримати перевірки монарха.уга.до.Великобританія для отримання додаткової інформації САА також має 24-годинний гарячої лінії: 0300 303 2800 з Великобританії та Ірландії і +44 1753 330330 з-за кордону



Категория: Бизнес