В школі, але вчити нічого


Опубликованно 20.01.2018 00:28

В школі, але вчити нічого

Світовий Банк

Шість із 10 дітей і підлітків в світі не досягає базового рівня володіння мовою у навчанні, попереджає негативний доповідь Організації Об'єднаних Націй.

ООН описує результати як "приголомшливі" і представляє собою "криза навчання".

Значну увагу міжнародної допомоги в галузі освіти на недоступність шкіл, зокрема в найбідніших країнах Африки на південь від Сахари або в зонах конфліктів.

Але це нове дослідження з Інституту статистики ЮНЕСКО попереджає про відсутність якості в школах - кажуть понад 600 мільйонів дітей шкільного віку не мають базових навичок в математиці і читанні.Величезна прірва

В Африці на південь від Сахари, в результаті дослідження у 88% дітей і підлітків вступають у доросле життя без елементарних навичок читання.

І в Центральній та Південній Азії, 81% не досягають адекватного рівня грамотності.

Доповідь попереджає про будь-яких амбіцій в інтересах соціального і економічного прогресу будуть задушені без грамоту і рахунок населення.

Світовий Банк

У Північній Америці і Європі, лише 14% молодих людей залишити освіта на такому низькому рівні. Але, дослідження ООН показує, що тільки 10% дітей шкільного віку в світі діти живуть в таких багатих і розвинених регіонів.

"Багато хто з цих дітей не приховані і ізольовані від своїх урядів і громад - вони сидять в кабінетах", - сказала Сільвія Монтойя, директор Інституту статистики ЮНЕСКО.

Вона сказала, що доповідь є "тривожним дзвінком для набагато більш значні інвестиції в якість освіти".

Ця проблема "навчання без навчання", також був відзначений Всесвітній банк в доповіді на цьому тижні.

Він попередив, що мільйони молодих людей в країнах з низьким і середнім рівнем доходу отримували недостатнє утворення, що б залишити їх в пастці в низькооплачуваних і небезпечних роботах.

Світовий Банк

Президент Світового банку Джим Ен Кім заявив, представляючи доповідь, заявив, що невдачі в сфері освіти для багатьох являє собою "моральну й економічну кризу".

Дослідники попереджають учнів у Кенії, Танзанії, Уганди і Нікарагуа, що після кількох років у школі були не в змозі зробити просте підсумовування або читати прості речення.

Базовий рівень навченості в початковій школі була досягнута на 99% учнів в Японії, але лише 7% школярів у Малі, говорили вони.

Існують також великі розбіжності всередині країн. По закінченні початкової школи в Камеруні, тільки 5% дівчаток з бідних сімей були на такому рівні, щоб продовжити свою освіту, порівняно з 76% дівчат з багатих родин, йдеться в повідомленні.В чому винні?

У дослідженні Світового банку, розглядає фактори, що лежать в основі такого поганого досягнення: Він попередив, що в найбідніших країнах багато учнів прийшли в школу не в змозі вивчити Багато страждали від недоїдання і поганого здоров'я, Світовий банк сказав, і про позбавлення та бідності їх життя, може означати, що вони стали школи фізично і розумово розвинений Також були побоювання з приводу якості викладання, занадто багато вчителів не надто добре виховані самі Існує також проблема відсутності викладачів у деяких країнах Африки на південь від Сахари, який був прив'язаний до вчителів не виплачується регулярно

Світовий Банк

Головний економіст Світового банку, Пол Ромер, сказав, що там повинен бути більш чесним визнанням, що для багатьох дітей у школі, не означає, що стоїть уроки.

Він сказав, що прогрес залежатиме від визнання того, що "факти про освіту розкривають гірку правду".

Відсутність тестування

Доповідь попереджає відсутність контролю за стандартами та відсутність навіть базової інформації про успішність учня.

У той час як дебати в західних країнах був про надмірному тестування, Світовий банк заявив, що в бідних країнах, було "занадто мало і вимірювання рівня знань, не надто багато".

Фото ООН

Але дослідники також вказували на країни, які досягли прогресу, таких як Південна Корея і В'єтнам.

І в ООН минулого тижня відбулися міжнародні зобов'язання щодо збільшення інвестицій в освіту.

"Я вирішив поставити освіта як один з головних пріоритетів розвитку французької і зовнішньої політики", - сказав президент Франції Еммануель Макрон.

Колишнього прем'єр-міністра Великобританії і посланника ООН з освіти Гордон Браун заявив, що він хотів, щоб глобальне партнерство в галузі освіти, які канали допомоги в освітніх проектах, щоб мати кошти на суму $2 млрд. (?1,5 млрд) до 2020 року.

Європейський Союз оголосив, що 8% з свого гуманітарного бюджету будуть витрачені на освіту.

Для дітей, які не відвідують школу із-за конфлікту в Сирії, освіта перш за все фонду та ЮНІСЕФ, поряд з іншими благодійними організаціями, вчинені додаткову суму в 60 млн. доларів (45 млн. фунтів стерлінгів).

"Фінансування нашої освіти мета буде робити набагато більше, ніж місце дитини за столом. Він буде розкрити можливість і надію", - сказав містер Браун.

Більш глобальної освіти 10 університет флешпойнты за свободу слова А як це почати читати на 60? Нульовий прогрес на відсутність місць у школах, каже ООН Якщо школи довелося вибирати між поведінкою і творчості... 'Лігво дракона' для мігрантів-підприємців

Ідеї для глобального серія освіта? Увійти в контакт.



Категория: Бизнес