Додаток від HSBC буде 'підштовхнути' по-марнотрати


Опубликованно 18.01.2018 00:32

Додаток від HSBC буде 'підштовхнути' по-марнотрати

ПА

HSBC Великобританія тестує новий додаток для смартфонів, яке допоможе людям відстежувати, що вони витрачають гроші, і "підштовхнути" їх, якщо вони перевищують свої ліміти витрат.

Клієнти також зможете додати облікові записи від 21 суперників, у тому числі lloyds і natwest, щоб відстежувати всі свої баланси в одному додатку.

Додаток буде тестуватися з 10 000 клієнтів перед запуском в 2018 році.

Схожі гроші-функції відстеження виявився популярним для невеликих старт-ап банків, таких як Монзо, і Yolt Інга.

Ці програми дозволяють людям зламати їх витрат на легко видно такі категорії, як продукти, розваги, кафе і комунальні послуги.

Та ж функція буде додана в бета-версії HSBC.

"Банки Челленджер пропонуємо нові інтерфейси користувача і досвідом, і дуже зрозумілий дизайн, тому вони набагато більш привабливі для молодих людей", - сказав Маркос Захариадис, доцент бізнес-школи Уоріка.

"Традиційні великі інститути не настільки гнучкими, коли інновації і розробки нових рішень, але вони будуть отримувати там. Це те, що кожен банк буде робити".

Можливість додавання суперника банківських рахунках в один додаток є частиною ініціативи під назвою Open-банкінгу, яка дозволить зробити його простіше для банків, стартапів і інших фінансових установ для обміну даними, коли клієнти просять.

Бета-додаток HSBC також дозволить людям ставити особисті цілі, такі, як витрачати менше грошей на каву. Потім він може дати людям "корисно підштовхування", якщо вони проводять занадто багато, - сказав глава HSBC у Великобританії для фізичних осіб, Беккі Моффат.

"Клієнти сказали нам, що вони хочуть, - це здатність бачити всі свої гроші в одному місці і мають корисні підштовхування та інструменти", - розповіла вона Бі-бі-сі.

Міс Моффат визнав, що дрібні банки Челленджер вже пропонують програми з подібними функціями, в той час як новий додаток від HSBC не буде широко доступний лише "на початку 2018".

"Ми бачили подібних Монзо і Yolt, тепер ми хочемо використовувати довіру людей бренд HSBC, тому вони не потребують кілька додатків.

"Наші застарілі системи не завжди найпростіший для інтеграції з, і іноді ми повинні витрачати більше енергії, щоб доставити те, що наші клієнти хочуть в цей день і вік.

"Ми повинні переконатися, що ми робимо все правильно і бути надійними в те, що ми пропонуємо, тому, коли ми приймаємо його на ринок, ми знаємо, це те, чого хочуть наші клієнти."



Категория: Бизнес