У Porsche з'явився 100-ї дилерський центр в Китаї


Опубликованно 16.01.2018 01:05

У Porsche з'явився 100-ї дилерський центр в Китаї

Компанія Porsche відкрила 100-й виставковий зал в Китаї. Новий шоу-рум, заявлений як «студія Porsche», розташований в найбільшому торговому центрі міста Гуанчжоу.

Саме Китай є найбільшим автомобільним ринком світу, що і стало головною причиною відкриття нового шоу-руму Porsche в Гуанчжоу. На площі 465 квадратних метрів розмістяться п'ять моделей компанії. Автосалон оснащено комп'ютерними конфигураторами на базі планшетів iPad, які дозволяють зв'язуватися з дилерами Porsche для обговорення умов покупки автомобіля.

«В останні роки Китай став найбільшим ринком Porsche», - сказав глава відділу продажів і маркетингу компанії Детлев фон Платний. «Наші чотирьохдверні спортивні автомобілі особливо популярні в Азії, але попит на наші двомісні моделі також швидко зростає». Протягом 2017 року Porsche поставила в Китай понад 5000 Boxster і Cayman і це більше ніж будь-яку іншу країну світу.

Надалі компанія планує відкрити в Шанхаї, так званий центр Porsche Experience. Подібні об'єкти, які надають клієнтам бренду можливість проїхатися на обраному авто по трасі і бездоріжжю, вони вже працюють в Атланті, Лос-Анджелесі, Лейпцигу, Сільверстоуні і Ле-Мане.

«Хоча ми живемо в епоху цифрових технологій, здатність пропонувати справжній досвід водіння не втратила свого значення для Porsche - зовсім навпаки», - сказав фон Платний. «Наші центри в Європі та Америці - важлива частина нашого торгового ландшафту. Відкриття ще одного в Азії - це логічний крок, враховуючи зростаюче значення цього ринкового регіону».



Категория: Авто