КК "розчарований" бомбардир рішення


Опубликованно 15.01.2018 00:07

КК

Тереза Мей "гірко розчарований" США вирішили ввести податок на серії C Джет компанією Bombardier, одним з найбільших роботодавців у Північній Ірландії.

Прем'єр сказав, що Великобританія буде працювати з "Бомбардьє" для захисту "життєво важливих" робочих місць після того, як Міністерство торгівлі США запропонувало 220% імпортного тарифу.

Конкурента Boeing поскаржився бомбардир отримав несправедливі державні субсидії з Великобританії і Канади, допомагаючи йому виграти замовлення.

Бомбардир заявив, що буде боротися з "абсурдним" рішення.

Уряд і профспілки побоюються встановлення тарифів могла б внести бомбардир питання, що залишилися в Північній Ірландії, де працюють 4100 осіб у чотирьох місцях.

Правляча пошкодив світову авіакосмічну індустрію і був "відверто не те, що ми очікуємо довгострокового партнера в Великобританії", - сказав прес-секретар Уряду Великобританії, підкреслюючи це був лише перший крок у тривалому процесі. Аналіз: не кінець бомбардир поспіль Чому Бомбардьє важливо ні? Бомбардир-Боїнг спору пояснив

Близько 1000 робочих місць підключені до C-серії, крила якого виконані у спеціально побудованому ?фабрики 520м на острові королеви в Белфасті.

Програма не тільки важливо бомбардир робочих місць в Белфасті, а також 15 невеликих аерокосмічних фірм в Ni - і десятки інших по всій Великобританії - які роблять компоненти для крил.Дельта сумніви

Міністерством торгівлі США рішення, яке може потроїти вартість c-серії літаків продали в США, потенційно може поставити під загрозу велике замовлення, зроблений в минулому році з США авіакомпанія Дельта - з $5,6 млрд. (?4.15 млрд.) інтернет-до 125 струменів.

Бомбардир сказав, що рішення було відірване від реальності про фінансування багатомільярдні долар авіаційних програм".

Канадська фірма Боїнг прагне використовувати нас торгові закони "задушити конкуренцію".

"Що може бути гіршеДжуліан О'ніл, Кореспондент Північної Ірландії Бізнес

Результат був передбачений, але не суворість покарання.

Тариф може потроїти вартість літака C-серії в США, фактично вбиває ринок для компанії Bombardier.

Він також ставить велике замовлення з Delta Airlines в ризик - і все може стати ще гірше, перш ніж вони краще.

Міністерство торгівлі у Вашингтоні через другий тарифний постанову 5 жовтня.

Але більш важлива Дата наступного лютого, коли Комісія з міжнародної торгівлі США буде або підтримати пенальті або видалити його.

Це завжди було в центрі уваги для Bombardier і її союзників.

Фірма заявила, що створила "відмінний літак", що є більш ефективним і зручним, але "Боїнг" намагався перешкодити "нам пасажирів від їх реалізації, незалежно від тієї шкоди, яку він здійснить у США аерокосмічної промисловості і витрати з авіакомпаніями і споживачами".

Але компанія Boeing повідомила, що суперечка була про "підтримці рівного ігрового поля", і сказав, що його метою було переконатися, що "аерокосмічні компанії дотримуватися торговельні угоди".

Однак Дельта, сказав, що не було ніякого ризику для нас бізнес, як Боїнг, ні будь-яка інша американська фірма випускала літаки 100-110 сидіння конкурувати з c-серії.

Держсекретар США торгівлі Уілбур Росс заявив, що однією з причин правлячої тариф був провал бомбардир співпрацювати зі слідством.

Кінець на Твіттері @Number10gov

Кінець Твіттері 2 по @Number10gov

"Свідчення, які ми повинні спиратися на докази, не бомбардир, але доказів, пропонованої компанією Boeing та іншими зовнішніми сторонами", - сказав він.

Уряд США було "не обов'язково", націленої на північ Bombardier в ірландському заводі, сказав він, але додав: "якщо ви будуєте крила для літака, який не побудують, це проблема."Державне фінансування

Уряд Великобританії і Північної Ірландії виконавчого зобов'язалася інвестувати майже $ 135 млн. у створення серії C виробництва.

Програма отримала 750 млн фунтів стерлінгів від уряду провінції Квебек у 2015 році, коли його доля виявилася хворий.

Електрокардіостимулятор

Джиммі Келлі, регіональний секретар профспілки unite, сказав, що рішення про введення тарифу являє собою "пряму і дуже серйозну загрозу" Бомбардьє робочих місць в Белфасті, а також багато іншого, що не залежить від компанії.

Анжела Макгоуен, директора КБП Північної Ірландії, заявив, що правляча розміщений важливим драйвером економічного зростання в Північній Ірландії в групі ризику.

Північної Ірландії фактично не передані державою протягом майже шести місяців, і г-жа Макгоуен заявив, що ситуація посилює необхідність повернути поділ влади виконавчої.

"З робочих місць і майбутнього процвітання в регіоні ризикують на рішення, що приймаються далеко від Белфаста, потрібні органи управління, які можуть говорити і відстоювати потреби місцевих працівників і найбільш постраждалим підприємцям", - сказала вона.



Категория: Бизнес