Людина за кермом значне зростання aldi є


Опубликованно 07.01.2018 00:20

Людина за кермом значне зростання aldi є

Алді, можливо, бачили його падіння прибутку у Великобританії в минулому році, але покупці витратили додаткові $ 1 млрд порівняно з 2016. Ми зустрічаємо людину за кермом швидкого зростання знижки супермаркетів.

Алді не продають дуже широкий асортимент товарів і задана планка висока для будь-якого нового, щоб зробити це на полиці.

Це глава виконавчої влади Великобританії Метью Барнс, який робить підсумкове тестування в гладкий дегустація кухні в штаб-квартирі Азерстоун. Він не тільки особисто затверджує кожен новий продукт, але й встановлює ціну на нього теж.

Цей судовий підхід, здається, працює.

У минулому році продажі виросли на 13.5%. Це свого роду зростання, що великі солідні гравці можуть тільки мріяти в ці дні.

Прямо зараз, це відкриття більш ніж одного магазину в тиждень з метою тисяч магазинів до 2022 році.

І часто в місцях, де вже є один Алді, а іноді навіть більше.

Взяти Glascote, у Тамворт, Стаффордшир, просто вниз по дорозі від його Уорікшир ШК.

Є Алді близько до станції, але нещодавно компанія відкрила новий всього пару кілометрів.

Говорить г-н Барнс: "наш перший магазин був там більше десяти років і був дійсно більш-торгівлі. Він був дуже, дуже зайнятий, і ми не могли розширити цей магазин. Отже, ми відкрили цей магазин вниз по дорозі.

Між тим, обсяг продажів у першому магазині за невелику суму. Але, в цілому продажі в Тамворт не більше 80% і це абсолютно правильно на кожному рівні для нас.

"Все більше і більше клієнтів роблять свій основний магазин в Алді. Це дає нам впевненість, щоб інвестувати у Великобританії, тому що потенціал для зростання-це фантастика", - додає він.

Алді, як і його суперник дискаунтер Лідл-це німецький діловою та приватною власністю, тому не повинен відповідати перед акціонерами або місто.

Це також означає, що вона не повинна розкривати як продажу, так як його суперник. Це вистава про магазинах, відкритих більше року, що міра продажів, за яким уважно спостерігають аналітики, а деякі ставлять під сумнів базовий курс Алді зростання.

Але бос щасливий, щоб тримати суперників гадати і каже, що він більш ніж задоволений роботою бізнесу: "ми раді, бо 2016 був ще одним рекордним роком для Алді. Нам вдалося залучити ще мільйона клієнтів через наші двері в році і ті клієнти з усієї Великобританії, з усіх вікових груп, що визначають статус універсально привабливим супермаркет", - говорить він.

Алді акції близько 1700 найменувань, порівняно з 20-30 000 найменувань товарів Ви знайдете в типовому великий супермаркет. І 94% з них-приватні марки. Не будучи зобов'язаним великих брендів дозволяє купити продукти дешевше - тим самим заощаджуючи гроші наших клієнтів і в той же час гідну прибуток.

Ланцюг відкрила свій перший магазин у Великобританії квитки stechford, Бірмінгем 20 років тому.

Але він не був до 2008 року, що Алді почав просуватися вперед, коли він вирішив підняти якість і асортимент своєї продукції, що дозволяє клієнтам зробити повноцінний магазин. Коли спад вдарив, aldi та lidl виграші як покупці стали більш обережні зі своїми грошима.

Гетті Зображень

Противники вент проти власних торгових марок aldi є де упаковка виглядає неймовірно схожий на великого побутових брендів, і супермаркети скаржилися на свою рекламну тактику. Але це не відлякати покупців.

Велика четвірка супермаркети - Теско, Асда, sainsbury's і Моррисонс - відбиватися за ціною, скорочення розриву в касу, особливо на ключові товари повсякденного попиту.

Але Меттью Барнс запевняє, що в Алді завжди буде дешевше.

Це одна з причин, чому її прибуток впала.

"Доходи падають, тому що дуже важкі часи в минулому році, особливо після виходу Великобританії.

"Ми вклали величезну кількість, щоб тримати наші ціни найнижчі в секторі. Ми вважаємо, що позиція найнижчою ціною на ринку, так як договір у нас з нашими клієнтами, і що б не трапилося і які б не виникли проблеми, ми вважаємо, що розрив у цінах", - говорить він.

Алді знає, що вона не може взяти її очі на ціну. Весь його бізнес-модель залежить від того, що дешевше, ніж традиційні супермаркети.

Що орієнтується на ціни продовжує тиснути на "великої четвірки", за словами редактора галузевого журналу індустрії Бакалійник, Адам Лейланд:

"Великі супермаркети знають, що вони не можуть дозволити, щоб їх пильність. Дискаунтери ефективно, з однією ногою на горло, це означає, що вони не можуть передати зростання цін як легко і безтурботно, як вони були в минулому".

Ще однією причиною для занурення в прибутку, полягає в тому, що Алді вливає гроші в нові магазини і модернізації деяких його стомлений погляд існуючі магазини, а також будівництво нових розподільних центрів, у тому числі Шеппи в графстві Кент, щоб підтримати своє зростання на південно-сході. Він інвестує ?1 млрд протягом найближчих двох років.

У Glascote магазин був випробувальний стенд для супермаркету aldi. Це просторий і має престижні почуття, з лінії охолодженої шафи, де продукти можуть бути більш легко побачити.

Але Алді ризикують потрапити в пастку складності будівлі більше, краще магазинах і додавши більше продуктів?

"Важливо те, що в той час як в магазинах зараз великий, асортимент дуже жорстко контролюється, і тому вся увага зосереджена на більшу кількість той же продукт там, щоб задовольнити попит", - говорить пан Ліланд.

Але він каже, що ланцюг потрібно збалансувати підвищення задоволеності покупців з витратами.

"Те, що вони повинні боротися-це вирішити, скільки грошей вам потрібно витратити на це прийнятним досвіду".

ПА

В сукупності, Алді і його суперник дискаунтер Лідл зараз становлять ?1 раз в ?8 провів у Британії супермаркети за даними дослідницької фірми зріс порівняно з січнем. Десять років тому це було тільки ?1 ?25.

Алді вже не відважних переможених.

Це може бути навіть чехарду Моррисонс, щоб стати четвертим за величиною бакалійник Великобританії протягом року-двох, вважає один авторитетний аналітик місто. Чим більше і чим успішніше він стає, таким чином, перевірку будуть рости.

Велика четвірка вже скорочують витрати, як вони працюють, щоб спростити свій бізнес. Що включено важкі втрати робочих місць на всіх своїх штаб-квартир. У головному офісі aldi є, будівельники наводять останні штрихи на новий прийом скла для будівлі, яке більш ніж подвоїлася в розмірі.

Принаймні, як потік вантажних машин з розподільчого центру по сусідству, цей торговець знаходиться на рулоні.



Категория: Бизнес