Монарх начальника 'спустошений' при закритті


Опубликованно 02.01.2018 08:00

Монарх начальника 'спустошений' при закритті

Головний виконавчий монарх Андрій Swaffield заявив, що він "абсолютно спустошений" у розвалі авіакомпанії.

Містер Swaffield заявив, що рішення не продовжувати торгівлю було прийнято в суботу ввечері після оцінки, що втрати на 2018 рік буде "більше 100 млн фунтів".

Він сказав сьогодні програми Бі-бі-сі, що в понеділок був "похмурий день".

Між тим, перший етап управління цивільної авіації (caa) аварійно-рятувальних схеми призвело до майже 12 000 чоловік повернувся до Великобританії в понеділок.

Таке ж кількість людей повернутися до Великобританії у вівторок.

Монарх авіакомпанії припинили торги в понеділок рано, що призводить до майже 1900 скорочення робочих місць і скасування всіх рейсів і свята.

Розвал 50-річну історію ця компанія є найбільшою в історії британської авіакомпанії.

Компанія shutterstock

Володимир Swaffield звинуватив у загибелі компанії на "тероризм і закриття деяких ринків, таких як Туреччина, Туніс і Єгипет", що призвело до посилення конкуренції на маршрутах в Іспанію і Португалію.

"Рейси були стиснуті в меншій кількості місць і зниження на 25% ціни на квитки на наші маршрути створили величезний економічний виклик для наших близькомагістральних мережі", - сказав він Бі-бі-сі. Які ваші права? Зліт і падіння монарха Шок і гнів серед пасажирів Чотири причини, чому монарх не вдалося

Він пояснив, що це було неможливо для авіакомпанії продовжують літати за вихідні після того, як рішення про закриття було ухвалене.

"В рамках КК неспроможності не дозволяє авіакомпаніям продовжувати польоти на відміну від Німеччини й Італії, де ми бачимо, що повітря в Берліні і Alitalia продовження, коли вони були в адміністрації.

"Ми намагалися працювати звичайним графіком, весь день в неділю, щоб ми могли бути готові до рятувальної рейси САА в понеділок вранці, не викликаючи величезна кількість."

Містер Swaffield відзначили, що персонал в "Монарху" була "велика сім'я" і сказав, що докладаються всі зусилля, щоб знайти нові робочі місця для 2000 людей, які втратили свої робочі місця.

"Ми робимо все можливе", - сказав він. "Ми говоримо нашим конкурентом авіакомпанії, намагаючись організувати ярмарки вакансій і намагається підключитися персоналу з нашими конкурентами.

"У нас також є сотні співробітників головного офісу в Лутон і намагаються вибудувати таку ж бесіди з роботодавцями в Лутон і Бромлі."

Адміністратори КПМГ сказав, що всі працівники монарх буде отримувати пакети з листування пізніше на цьому тижні, щоб допомогти їм з складанням претензії в офіс Оплата резервування.'Плавучість'

Голова ВГА дам Дейдра Хаттон в інтерв'ю BBC, що їх програми, щоб повернути відпочиваючих у Великобританії отримав хороший старт.

"День пройшов дуже добре, і день іде добре досі, але це величезне завдання, і я впевнений, що там будуть якісь глюки на шляху", - сказала вона.

Дам Дейдра заперечувати, що розвал монарха і скасування деяких зимових перельоту авіакомпанією Ryanair означає, що авіакомпанії в біді.

"Галузь знаходиться в дуже піднесеному і протягом цього року пасажиропотік вже склав, авіакомпанії роблять дуже добре і аеропорти звітності рекордну кількість пасажирів", - сказала вона.

Вона також пояснила, чому САА не може діяти до оголошення монарха, хоча він був відомий фірма була в скрутному становищі.

"Регулятор дійсно не можемо втрутитися, поки компанія йде в адміністрацію, тобто повністю справа для директорів компанії", - сказала вона. "Було б ні можливості, ні права дати конфіденційну фінансову інформацію, в той час як компанія як і раніше працює на законних підставах.

"Монарх не власні літаки, літаки були передані в оренду, так як тільки компанія увійшла до адміністрації, власників літаків, забрали їх, і тому нам довелося купувати літаки з 16 різних країн."

Уряд країни має намір забрати вкладку для польотів монарх пасажирів додому, але говорить з кредитними компаніями про спільне використання деяких витрат.

Поради монарх клієнтів Клієнтів у Великобританії ще до поїздки не їхати в аеропорт, САА говорить Клієнтів за кордоном: кожен повинен прилетіти в найближчі два тижні будуть повернуті у Великобританії без яких-небудь витрат на них до 15 жовтня. Немає необхідності переривати відпочинок. Ті, хто з рейс-тільки при замовленні після 16 жовтня не будуть мати Атол схема захисту, тому необхідно прийняти власні заходи Клієнти в даний час за кордоном повинні перевірити монарха.уга.до.Великобританії для підтвердження їх нового рейсу, який буде доступний як мінімум за 48 годин до запланованого часу вильоту Всіх постраждалих клієнтів повинні тримати перевірки монарха.уга.до.Великобританія для отримання додаткової інформації САА також має 24-годинний гарячої лінії: 0300 303 2800 з Великобританії та Ірландії і +44 1753 330330 з-за кордону

У вас є квитки на руках з монархом? Ви монарх співробітників? Ви туристичне агентство? Напишіть нам haveyoursay@bbc.co.uk.

Будь ласка, вкажіть контактний телефон, якщо ви готові говорити з журналістом Бі-бі-сі. Ви також можете зв'язатися з нами за наступними способами: У whatsapp: +44 7555 173285 Надсилайте фотографії/відео yourpics@bbc.co.uk Завантажити свої фотографії / відео тут Твіт: @BBC_HaveYourSay Текст SMS або MMS 61124



Категория: Бизнес