Kia представила заряджає гібридний кросовер Niro


Опубликованно 09.12.2017 13:00

Kia представила заряджає гібридний кросовер Niro

У Лос-Анджелесі представлений заряджає Kia Niro Plug-in Hybrid з запасом ходу 901 км. Поява новинки з нульовим вихлопом компанія анонсувала в кінці 2016 року.

Спочатку Kia Niro був розроблений як гібрид звичайного типу і став першим серійним гібридним кросовером бренду. І ось тепер представлена «підключається» версія. Ніяких зовнішніх відмінностей, крім зарядного люка на лівому передньому крилі і ледь помітних блакитно-зелених акцентів на бампері, між «підключається» і звичайним Niro немає.

У складі гібридної силової установки кросовера бензинова «четвірка» 1.6 GDI з безпосереднім уприскуванням, електромотор на 44.5 кВт і 6-ступінчаста роботизована коробка передач з подвійним зчепленням. Комбінована віддача гібридної системи - 141 л. с. і 264 Н·м. Подібна силова система у хетчбека Ioniq Plug-in.

Під сидіннями заднього ряду і підлогою багажного відділення автомобіля розмістилися блоки літієво-полімерного акумулятора ємністю 8.9 кВт·год. Час зарядки акумулятора від мережі змінного струму 120 - 9 год, від 240 В - 2.5 ч. Автомобіль оснащений функцією автоматичної зарядки батареї, що дозволяє власнику економити кошти, заряджає гібрид годинник самого вигідного тарифу. Налаштувати цю функцію, а також проконтролювати параметри батареї, задати температуру в салоні, заздалегідь включити обігрів скла і рульового колеса, перевірити розташування кросовера по карті можна за допомогою програми UVO eco.

Витрата палива в американському комбінованому циклі - 5.11 л на 100 км шляху, по місту - 4.9 л. За цими показниками подзаряжамый гібрид нічим не відрізняється від версії без підзарядки. При цьому Kia Niro Plug-in Hybrid дозволяє їздити по місту виключно на електротязі. На одному заряді без запуску ДВЗ кросовер проїжджає 42 км.

Паспортний запас ходу на зарядці і заправці - 901 км Збільшити цю цифру можна різними способами, починаючи від вибору економного режиму роботи силової установки, закінчуючи функцією Driver-Only у кондиціонера (потік холодного повітря спрямовується тільки на водія, зменшуючи витрату енергії).

Кузов Kia Niro Plug-in Hybrid на 50% виготовлений з високоміцних сталей, капот і двері багажного відділення з алюмінію, що також позитивно відбилося на економічності кросовера. Виготовлені з алюмінію і деякі деталі шасі.

У розпорядженні водія чотири режими руху: EV, Hybrid, Eco і Sport. Комплекс систем допомоги включає: автоматичне аварійне гальмування, моніторинг сліпих зон дзеркал і трафіку ззаду, адаптивний круїз-контроль і контроль смуги руху.

На ринку США Kia Niro Plug-in Hybrid з'явиться в 2018 році. Інформації про постачання на інші світові ринки немає.



Категория: Авто