Міг деревини зробити легше автомобілі і ефективніше?


Опубликованно 07.12.2017 14:39

Міг деревини зробити легше автомобілі і ефективніше?

Гетті Зображень

Запчастини для автомобілів майбутнього буде зроблений з дивного матеріалу. Деревини.

Японські дослідники працюють, щоб створити міцний матеріал з деревини, які можуть замінити сталеві деталі на автомобілях протягом десятиліття.

Роботи також зарядки вперед в країні розвивати виробництво, яке може витримувати високі температури, для заміни металевих деталей поруч із двигуном.

Ці нововведення є частиною більш широкої поштовх промисловості, щоб зробити автомобілі легше.

"Є порив спробувати і вирізати таку ж вагу, як це можливо, особливо на автомобілі, які найбільше забруднюють, як позашляховики [позашляховиків] або пікапи", - говорить Паоло Мартіно, головний аналітик автокомпонентів на його зміну.

Стрункішою автомобілі споживають менше палива. Міністерство енергетики США каже, що 10% - ве зниження ваги автомобіля може поліпшити економію палива на 8%.

Виробники також хочуть зробити електричні моделі як можна більш легкими, щоб вони могли подорожувати на одному заряді, і допоможуть вирішити батарею "діапазон тривога", з якими стикаються власники автомобілів, пан Мартіно говорить.

І ось де скромне дерево могло прийти. Адже деревина була використана для будівництва кораблів, будинків і офісних меблів протягом тисячоліть.

Дослідники з Кіотського університету в Японії, скажімо, матеріал, виготовлений з деревної целюлози може бути настільки ж сильним, як сталь, але на 80% легше.

Гетті Зображень

Команда хімічно обробляє деревину, яка складається з мільйонів нановолокна целюлози (CNFs), і розганяє ці CNFs в пластик.

Змішування CNFs з пластмасами створює сильний, гібридний матеріал, який може замінити сталь в автозапчастинах, кажуть.

Проф Хіроюкі Яно, який веде роботу в Кіотському університеті, говорить, що матеріал може бути використаний, щоб зробити дверні панелі, крила і капоти автомобілів. Дослідники працюють з японським урядом, автомобілебудування і інших виробників розвивати матеріал.

Нановолокна целюлози вже використовуються у ряді продуктів, від чорнила і прозорих дисплеїв.

У той час як матеріал стикається з великою кількістю конкуренції з боку більш комерційно створений полегшений варіанти, такі як вуглецеве волокно, професор Яно вважає, КНФ-виходячи з частини могли бути життєздатними альтернативами.

Але Вівек Вайдья, старший віце-президент консалтингової компанії Frost & Sullivan, є деякі сумніви.

Гетті Зображень

Він думає, що це можливо, що "невиконання" частини - нічого, крім двигуна, трансмісії і коліс - може бути масового виробництва деревної маси-матеріали на основі, але виробники деталей могли б боротися, щоб йти в ногу з автоматичних виробничих ліній.

"Більшість комплектуючих поставляються за запитом, [так] є дерево або органічний матеріал може бути доступний в режимі "точно в термін" спосіб напевно знаком питання", - говорить він.

Окремо в Японії, дослідники працюють над створенням спеціальних пластмас для частин автомобіля.

Професор Тацуо Канеко, з японського Інституту науки і технології, розробляє пластики, виготовлені з застосуванням біологічних молекул.

Новий матеріал теж легше, ніж сталь і може витримувати температури до + 300С, кажуть дослідники.

"Пластик не використовується в автомобільних деталей, що вимагають більш високою теплостійкістю навколо [] блоку двигуна, тому що вони не змогли витримати спеку," проф Канеко говорить.

"Але біопластик у мене можуть витримати більш високі температури".

Гетті Зображень

Він співпрацює з низкою японських автовиробників, автозапчастин і виробники електроніки, а також іноземних фірм на дослідження.

І одним з найбільших переваг використання матеріалу, який він говорить, може бути життєздатною альтернативою стали приблизно п'ять років, буде зниження ваги автомобіля.

А легкі пластикові частини автомобіля може допомогти скоротити викиди транспортних засобів і збільшити пробіг електромобілів, не їх виробництво принесе інші екологічні ризики?

Проф Канеко визнає, що заміна таких матеріалів, як скло для біопластик може збільшити забруднення навколишнього середовища, так як відходи, що не піддаються біохімічному розкладанню.Інша Технологія бізнесу

Гетті Зображень Де смертоносні повені завдадуть наступний удар? Як невидима мережа створює серйозну загрозу безпеці Чому перехід на повністю електричні автомобілі буде потрібно час Як заробити гроші, як Instagram

Але він стверджує, що його матеріали добрішим в цілому для навколишнього середовища, ніж традиційні пластмаси.

Виробництво звичайної нафти-пластмаси на основі результатів великої кількості вуглекислого газу, в той час як біопластик, зроблений з мікро-організмів, зниження обсягів відходів, він підтримує.

Диск для використання "зелених" матеріалів набирає обертів серед автовиробників в більш широкому сенсі.

Frost & Sullivan містер Вайдья каже, що виробники намагаються зменшити загальний вуглецевий слід транспортного засобу, і "не тільки викиди, які виходять з вихлопної труби".

Поштовхом служить посилення норм і споживчого попиту. Як у Великобританії, так і Франції планують заборонити нових дизельних і бензинових автомобілів до 2040 року, щоб зменшити забруднення та викиди вуглекислого газу.

Китай, найбільший у світі автомобільний ринок, хоче, щоб електромобілі батареї і гібридів має становити не менше однієї п'ятої продажу транспортних засобів до 2025 року.

Гетті Зображень

Певне "рух в напрямку підвищення екологічності автомобіля шляхом використання матеріалів, які є екологічно чистими," містер Вайдья говорить.

Скинути вагу БМВ була зосереджена на вуглецеве волокно, а минулого місяця представила нову полегшену седан М5 з вуглецевого волокна армованої пластиковим дахом.

Тойота використовує один і той же матеріал для деталей у Прем'єр-Пріус і Лексус РХ 500 моделей, скорочення ваги і збільшення дальності батарея в Prius.

Для Ягуара, алюміній-це великий фокус. Компанія каже, що метал важить близько однієї третини еквівалент сталі.

"Кожні 100кг зберігається з шасі з алюмінію дозволяє знизити викиди CO2 від автомобіля, що на 9 г / км, а витрата палива під час його життя до 800 літрів," Ягуар говорить.

І виробники нішу компонент, як Corning, яка випускає свою загартоване Gorilla glass для використання в лобове скло та інші скла-компоненти, говорить своє високотехнологічне скло на третину легше, ніж звичайні автомобільні скла.Технології слідкуйте за бізнес-редактор Метью стіни в Twitter і Facebook Натисніть тут для отримання додаткової технології бізнесу



Категория: Бизнес