Втрати вузької зв'язки Франції
Опубликованно 03.12.2017 12:44
Втрати при підключенні Франції скоротився в першій половині року, так як бореться модний бренд продовжує закривати неефективні магазини.
У шість місяців до 31 липня, операційні збитки становили ?5,7 млн. порівняно з ?7,9 млн за аналогічний період минулого року.
Він також призначив двох нових незалежних директорів після того, як стикаються з тиском з боку інвесторів, щоб зробити зміни вищого рівня.
Стівен Маркс, а її голова і головний виконавчий директор, був підданий критиці за те, що занадто багато контролю над дошкою.
Коментуючи результати, р-н Маркс сказав, що "значні кроки були зроблені, щоб повернути Франції до прибутковості в "найближчому майбутньому".
У березні компанія повідомила свій п'ятий поспіль річний збиток з-за слабкого попиту на свою продукцію, зниження маржі і закриття магазину.
Категория: Бизнес