Ми переплуталися пілот свята, говорить, що компанія Ryanair
Опубликованно 02.12.2017 16:13
Авіакомпанія Ryanair скасував 82 перельоту в неділю після визнання вона "переплутала" плануванні своїх пілотів свята.
Бюджетні авіакомпанії заявив у суботу, що його будуть скасовувати кожен день 40-50 рейси на найближчі шість тижнів.
Директор з маркетингу Кенні Джейкобс заявив постраждалих клієнтів при бронюванні до 20 вересня був проінформований.
"У нас переплуталися у плануванні експериментальних свята і ми докладаємо всіх зусиль, щоб це виправити", - сказав він.
Більшість відмін через невиконаної роботи співробітників залишити де спостерігається велика кількість співробітників авіакомпанії забронювати свята в кінці року.
Авіакомпанія змінює своє свято році, який в даний час працює з квітня по березень, бігати з січня по грудень замість.
Сказав Rynanair зміну означало, що довелося виділити щорічних відпусток для пілотів у вересні та жовтні.Скарги пасажирів
Скасування рейсів може торкнутися до 285,000 пасажирів, які будуть запропоновані альтернативні варіанти перельоту або повернення.
Р-н Джейкобс сказав, що постраждалих клієнтів буде відправити по електронній пошті.
"Ми радимо клієнтам перевірити адресу електронної пошти, використаний для бронювання", - додав він.
Авіакомпанія Ryanair заявила, що менше ніж 2% своїх рейсів буде скасовано, а хід допоможе він досяг свого річного плану пунктуальність 90%.
Але пасажири скаржилися на невизначеність.
Кінець на Твіттері @patricia_zsofia
Кінець на Твіттері @majorvonwaldron
Гері Каммінгс повинен був вилетіти з Лідса в Братиславу в п'ятницю вранці.
В четвер увечері він отримав текстове повідомлення від Ryanair, заявивши, що його рейс був скасований.
Єдиним альтернативним перельотів йому запропонували було в понеділок - коли він спочатку має бути повернення в Лідс.
"Ми залишилися в підвішеному стані", - сказав він Радіо Бі-бі-сі 5 живих.
Великобританія міністр авіації Лорд Калланан сказав, що "всі авіакомпанії виконують свої зобов'язання перед своїми клієнтами".
"У разі будь-яких перебоїв або авіакомпанії анулювання має гарантувати клієнтам повністю компенсується і робиться все можливе, щоб забезпечити альтернативні поїздки."
Клієнти мають право в рамках Європейського законодавства про права пасажирів.
"Правила говорять, що якщо авіакомпанія не має відповідної альтернативні рейси, ви повинні бути заброньовані на свого конкурента авіакомпанію", - сказав Саймон Колдер, редактор подорожі незалежною.
Він сказав, що пасажири повинні також бути в змозі вимагати компенсації за скасування.
"Це дуже дивно з точки зору обслуговування клієнтів, щоб сказати, що ми хочемо поліпшити роботу, зберігаючи більше літаків на землі", - сказав він Бі-бі-сі. Аналіз: авіакомпанія Ryanair спростовує результат співробітниківДжо Лайнем, бізнес-кореспондент Бі-бі-сі
Авіакомпанія Ryanair-найбільша авіакомпанія в Європі і король низькобюджетних перевізників.
Але новий малюк на спрощену блок-норвезьких. Вони ростуть майже в геометричній прогресії протягом останніх трьох років і навіть планують створити нову базу в Дублін - назад авіакомпанія Ryanair двір.
Втирати його в, вони хвалилися минулого тижня на 140 пілотів авіакомпанія Ryanair досі в цьому році.
Крім того, норвежець заявив, що знову найнятих льотчиків б, на відміну від більшості нових пілотів авіакомпанії Ryanair, повний робочий день (на відміну від статусу підрядника), і конкурентоспроможну заробітну плату.
Авіакомпанія Ryanair категорично заперечує, що спостерігається відтік кадрів і що криється за раптовою рішенням нуля до 50 рейсів на день протягом 6 тижнів.
Він каже, що скасувала сотні рейсів через персоналу та питання управління повітряним рухом.
Які права є у пасажирів?
Агентство Reuters
Правила ЄС компенсації за скасовані рейси, є наступні: Пасажири мають право на допомогу і компенсація, якщо порушення було в межах контролю авіакомпанії. Авіакомпанії можуть запропонувати повний повернення грошей, сплачених протягом семи днів, або змінити бронювання рейсів скасовані в найкоротші терміни. Крім того, пасажири можуть претендувати на компенсацію. Списання суми: 250 євро (?218) на короткі відстані, 440 євро (?384) для середньомагістральних і 600 євро (?523) для далеких. Пасажири, дістатися до пункту призначення більш ніж на три години пізніше можуть бути компенсовані від 200 до 600 євро залежно від тривалості перельоту і затримки.
Категория: Бизнес