Автомобіль Nissan Leaf електричного автомобіля йде далі за одну педаль водіння


Опубликованно 26.11.2017 06:26

Автомобіль Nissan Leaf електричного автомобіля йде далі за одну педаль водіння

Nissan випустив на ринок довгострокових версію свого бестселера лист електротранспорту, так як він бореться зі зростаючою конкуренцією на ринку електричних автомобілів.

Новий лист може проїхати близько 50% додатково від одного заряду, ніж його попередник, повідомляє фірма.

Але він все одно не дотягує діапазонів, пропоновані іншими останні електромобілі від Tesla і "Дженерал Моторс".

Інші оновлення включають в себе новий одну педаль водіння системи, авто-парковка технік і більш сучасний дизайн.

Більш 283,000 автомобілів аркуш були продані, так як Японська фірма запустила бренд в 2010 році, що робить його найбільш придбати електричний автомобіль.

Однак вона стикається із зростаючою конкуренцією у швидко розвиваються "зелених" автомобілів на ринку, обумовленого посиленням норм викидів по всьому світу.

"Загальний стандарт галузі по моделі циклів-це приблизно шість-сім років, тому запуск другого аркуша покоління чітко вкладається в ці терміни", - прокоментував Ян Флетчер, головний автомобільний аналітик консалтингової компанії IHS Маркит.

"Тим не менш, в найближчі три-чотири роки очікується подальше підвищення і абсолютно нових автомобілів, і виробники в цьому просторі є все, щоб грати." Що нового?

Новий лист, в продаж в Японії з жовтня і в інших місцях на початку наступного року, має велику дальність завдяки більш 40 кіловат-година (кВт * год) акумулятор.

Тому що на різних територіях є різні тести для електромобілів, цитував ряд нових листя варіюється в залежності, де він буде продаватися: в Європі це 378 км (235 милі) в Японії це 400 км (248 миль) у США він становить 241 км (150 миль)

Електричні автомобілі, як правило, досягають близько 20-25% нижче процитованого європейські показники в реальних тестах.

Однак, Nissan каже, що введення одна-педаль системи, в якій натискання кнопки перетворює майданчик акселератора на "електронну педаль", що може почати, прискорити, загальмувати і зупинити транспортний засіб - забезпечить підвищення енергоефективності.

Автомобілісти можуть, однак, привід з окремим акселератора і гальма, якщо вони віддають перевагу.

Кріс Ліллі, контент-менеджер сайту зелений автомобіль, сказав, що поки нова модель не була "новаторської" воно повинно бути більш привабливим для водіїв.

"Він приймає всі елементи старого полотна і покращує його, і додає багато нових функцій", - сказав він.

Ці вдосконалення також включають в себе автоматизовані паркувальні системи, називається ProPilot Парк, який буде взяти під контроль транспортний засіб маневрувати у важкодоступних місцях.

Система може обробляти паралельну парковку, за даними фірми, і можуть займатися до семи-повороти. Водії також можуть скористатися панеллю управління, щоб внести корективи в місце для паркування заздалегідь, якщо вони відчувають, що це необхідно.

Модель також автоматизує односмуговою трасі.

Ціни на 3,150,360 ієн (?22,220), Ніссан сказав. Японський автовиробник заявив, що буде пропонувати більш дорогі моделі, з більшої потужності і дальності, в наступному році. Як він порівнює

Конкуренція на ринку електромобілів посилюється, як найбільший автовиробник приєднається до спеціалізованих виробникам розробляти високотехнологічні, з низьким рівнем викидів автомобілів.

"Технології електромобілів швидко розвивається - витрати швидко падають і асортимент поліпшується", - сказав професор Девід Бейлі, експерт автомобіля Aston бізнес-школи.

Але незважаючи на підвищення його асортимент, конкуренти можуть піти далі, ніж останній Ніссан пропонує.

Модель 3 Тесла може працювати між 354km в 499km (від 220 до 310 миль), за результатами випробувань нами. Він починається в 35000 $(?26,850).

Загальні двигуна Шевроле Болт, який є перепод маркою як Опель Ампера Е В деяких частинах Європи - і в лапках спектр 238 миль (383 кілометра), по тій же системі вимірювання. Він починається близько 38000 $(?29,150).

Тесла

Автовиробник США Тесла є одним з піонерів в електричної автомобільної промисловості, і, незважаючи на недавно випустила свій найдешевший модель на сьогоднішній день, він традиційно орієнтований на преміум сегмент ринку.

Nissan аркуш, стикається з більш прямої конкуренції з моделями, в тому числі Фольксваген е-Гольф, БМВ i3 і Ioniq Хенде.

"Лист не збирається оскаржувати Тесла" наступний зелений автомобіль містер Ліллі сказав. "Але лист ціна і виробничі потужності на своїй стороні".

"Ви отримуєте багато менше, але Ви платите набагато менше", - сказав він. Аналіз:

Ніссан Кореспондент Річард Уесткотт, транспорту

Щось виразно змінилося, так як VW був спійманий смикав її випробувань на викиди дизельних в США.

Автомобіль з прискоренням плани для електромобілів. Вольво каже, що після 2019 року, кожна нова модель буде мати якийсь електричний двигун на борту. Ягуар запускає досить чудовим суперником Тесла.

Але великі проблеми все ще залишаються.

Кожен значний шлях планування потреб. Хтось на роботі (без імен) намагалися дістатися до Англії на заході країни в свій новий електричний автомобіль на минулого тижня, і не правильно перевіряємо зарядки. Перші два були зламані - він не перевірив свій статус онлайн заздалегідь.

Електромобілі також є дорогими. Вони важкі для зарядки, якщо ви живете в секційному будинку. Батареї втрачають потужність через кілька років, і країна буде мати потребу в додатковому харчуванні станції, щоб впоратися, якщо всі раптом починає заряджати свої автомобілі.

Дизельні та бензинові машини працюють, бо їм так зручніше. Піти куди завгодно. Заповнити протягом декількох хвилин. І їх можна дуже дешево придбати. Електромобілі ще не скоро там ще.Електричний майбутньому

Nissan був одним з перших автовиробників на ринок електричних транспортних засобів в маси, коли вона запустила перший лист в 2010 році. Лист став самим продаваним в світі, все-акумуляторна батарея автомобіля, з понад 280 000 одиниць, проданих.

Незважаючи на значні інвестиції, електричних транспортних засобів, як і раніше, складають лише малу частку від звичайної продажу транспортного засобу.

Трохи більше двох мільйонів електричних транспортних засобів були зареєстровані по всьому світу в 2016 році, за даними Міжнародного енергетичного агентства, лише частина з більш ніж 80 мільйонів транспортних засобів, проданих у минулому році.

Одна велика можливість-це Китай. Автовиробники борються за шматок найбільший в світі ринок автомобілів напередодні введення нових правил, призначених для боротьби з забрудненням.

Китай хоче батареї електромобілів і гібридів має становити не менше однієї п'ятої продажу транспортних засобів до 2025 року.

Європейського виробництва останнього покоління листя відбувся в Сандерленді, який справив більше ніж 70 000 електромобілів.

Представник Nissan розповів Бі-бі-сі фірма ще належить оголосити, коли нова версія буде проводитися.



Категория: Бизнес