Убер прагне переговорів про відновлення ліцензії Лондоні


Опубликованно 22.11.2017 02:13

Убер прагне переговорів про відновлення ліцензії Лондоні

Агентство Reuters

Убер готовий піти на поступки, щоб забезпечити свою ліцензію, щоб працювати в Лондон оновлюється, її генеральний менеджер по столиці сказав.

Тому Elvidge сказала Санді Таймс: "хоча ми не просили робити якісь зміни, ми хотіли б знати, що ми можемо зробити".

Він додав: "це вимагає діалогу у нас, на жаль, не вдалося".

Транспорт для Лондона розповів Ride-град додаток фірма, він не був пристосований для зберігання приватних автомобілів ліцензії оператора.

Прес-секретар Дфл сказав, що буде недоречно для подальшого обговорення.

Убер хоче зустрітися Садик Хан, мер Лондона, з моменту свого обрання в травні 2016 року, але ці прохання були відхилені, за даними джерел, близьких до компанії.

Понад 630 000 людей підписали онлайн-петицію, в спробі утримати операційної ?ber в Лондоні після її ліцензії закінчується 30 вересня.

Він має 21 днів, щоб оскаржити рішення Тфл і може продовжувати надавати свої послуги в столиці "до тих пір, поки процес оскарження вичерпані" - точка, р-н Хан підтвердив у відзиві на позовну заяву change.org .

Тфл висловив ту ж точку зору в Твіттері в неділю:

Кінець на Твіттері @Тфл

Вантажоперевезень, експедиції і привів недонесення серйозних кримінальних злочинів, проводити достатню перевірку на водіїв та інші питання безпеки в якості підстави для непродовження ліцензії компанії ?ber.

Поступки убер, швидше за все, центр з безпеки пасажирів і пільг для водіїв, лімітів на їх робочих годин, і відпускні. Що робить Лондон убер означає заборону? Сім речей, людей буде не вистачати, якщо убер йде Ваша думка: uber Лондон втрачає ліцензію

Незважаючи на більш примирливий мову від містера Elvidge, убер сказав в серії твітів в неділю, що він буде оскаржувати рішення Тфл "в суди на захист життя водіїв і споживчого вибору мільйонів лондонців, які використовують убер".

"Водії, які використовують ?ber в Лондоні мають ліцензію tfl і через цю ж посилюється ДБС [розкриття і послуги заборони] перевірки в якості таксі.

"Ми завжди дотримувалися правила tfl на звітну серйозних інцидентів, з відданою командою, яка тісно співпрацює з лондонською поліцією."

Хоча є додатки, такі як mytaxi і Гет, які дозволять пасажирам в хаіль чорні кеби в Лондоні, а також ті з minicab фірм, таких як Аддісон, убер має прямого конкурента в столиці.

У taxify естонської базі був змушений припинити надання послуг через кілька днів після запуску у Лондоні раніше в цьому місяці, тому що він не має Тфл ліцензії.

Зовсім інша ситуація в США, однак, де в Америку завоював частку ринку в цьому році після серії пр катастроф убер, яка призвела до витіснення засновник Тревіс Каланик в якості головного виконавчого директора в червні.

Поділитися ?ber в США їздити-град ринку впала з 91% у 2014 році до 74,3% у серпні, згідно з даними другого виміру, який відстежує покупки кредитною картою.

Гетті Зображень

Lyft має 23.4% ринку, з іншими додатками, такими як, "Джуно", gett і коляскою на 2.2%.

"Санді Телеграф" повідомила, що високопоставлені керівники lyft було три очних зустрічі з tfl і чиновники мерії в минулому році, а також два конференц-дзвінки.

Зустрічі, розкривається в свободі інформації прохання, не свідчать про те, що lyft є, проте, готується до запуску в Лондоні.

Lyft в конкуренції з ?ber у сотнях міст США і позиціонував себе як етичне та відповідальне оператора, чим його більше суперника.



Категория: Бизнес