Віскі підсмажування крах банку " Леман Бразерс


Опубликованно 21.11.2017 02:40

Віскі підсмажування крах банку

Це пляшки, де кожен знає своє ім'я, і що одночасно є її найбільшим активом і його велика проблема. Леман Бразерс-це вже не просто банку, який визначив світова фінансова криза десятирічної давності, тепер вибір віскі.

Лондонський підприємець вирішив, що весь світ повинен мати можливість покуштувати одне з найглибших компанію руйнується у наш час. 15 вересня дев'ять років тому 25 000 чоловік втратили свої робочі місця, коли банк збанкрутував.

Джеймс Грін каже, що він був натхненний, щоб зберегти назва банку живцем значення цих подій.

"Переживши економічної катастрофи 2008 року, це дійсно рознеслося зі мною. Я особисто, пов'язані з ним, були люди в моєму районі, моя сім'я, особисто постраждали від аварії", - говорить він.

Він каже, що його три різних сорти, один з яких називається попіл катастрофи, спеціально оброблені, щоб захопити смак падіння колись могутнього банку від благодаті.

Отримавши право зробити їх не простий процес.

Барклайс Банк воювали зусилля пана Гріна, щоб зареєструвати товарний знак для віскі у відділ штату Нью-Йорк корпорацій.

Він безуспішно намагався довести, що він контролює Леман імені братів як частина угоди, яку він завдав, щоб купити багато активів банку тільки після того, як вона увійшла в кризу, і що громадськість буде в замішанні, думаючи, віскі був пов'язаний з банком. У Barclays відмовився коментувати суперечку.

Використовуючи Леман ім'я, щоб продати віскі-це трохи більше, ніж трюк за словами Роба Малкольма.

Колишній керівник відділу маркетингу найбільшої в світі віскі продавець, компанія diageo, говорить, що він думає, що "там буде початковий сплеск звернення за його розум і своє задоволення", але він каже: "після того, як вичерпані я був би дуже здивований, якщо там багато підтримки бізнес тут".

Доктор Малкольм вважає, що віскі буде мати найбільшу привабливість серед тих, хто працює у фінансовій галузі, які можуть ставитися до Леман історія братів. Він додає, що шанувальники віскі "непропорційно людей, які є економічно успішними", такі як банкіри.

Магазин Леман

Але для деяких фірм, ділити ім'я з розваленої фірма на Уолл-Стріт, була більше тягарем, ніж благом.

Оскільки залізо в однойменному магазині сім'я 1955 Гален Леман в американському штаті Огайо була продають все, від олійниці до лампади і мило ручної роботи.

Одним з дров'яних печей компанії навіть у фільмі " назад в майбутнє III.

Але 20 років тому вони мало не спалили Леман Бразерс, банк. Він намагався зупинити зусилля господарський магазин став одним з перших інтернет-магазинів, коли вони зареєстровані на сайті lehmans.com.

Пан Леман згадує, що один з адвокатів подзвонив і сказав: "Ти не можеш використовувати це ім'я, це ми", на що він відповів: "Це іронічно це я теж". Пан Леман теж пам'ятає такий самий виклик у 1980-х роках.

Незважаючи на проблеми, близько 40% його бізнесу зараз зробити онлайн і протягом наступних років пан Леман каже, що плутанина в назвах, ймовірно, допомогла відправити додаткові клієнти його бік.

Гетті Зображень

Однак він також був джерелом роздратування і небажаної інформації, в основному завдяки власним працівникам банку, які іноді плутають ці дві компанії доменних імен. Банку www.lehman.com, в той час як магазин www.lehmans.com.

"Ми почали отримувати всі ці листи між співробітниками банку Lehman Brothers в Нью-Йорку і в Лондоні", - говорить пан Леман.

Повідомлення дав йому місце в першому ряду в деяких найгірших проявів фінансової кризи. Пан Леман попередив Банк і врешті-решт вони знайшли спосіб, щоб зупинити його поштову величезної кількості листів, що "інформація про фінансові операції, банківських рахунків, всі види чітко конфіденційної інформації".

Втім, пан Леман каже, що це дало йому унікальну можливість зазирнути в "грати важко, важко працювати" культура банку.

"Здавалося, як тільки люди поза роботи вони прямо в паб. І в одному з листів я пам'ятаю, зокрема, один співробітник банку Lehman Brothers був хвалилася перед інший співробітник "Леман Бразерс", як він кинув якийсь хмир через вікно пабу в ніч перед".

Гетті Зображень

Звичайно, така поведінка співробітників може завдати шкоди репутації компанії, що йде рука об руку з назвою фірми за словами Ентоні березі.

Містер Шор працює Оперативна слів і є одним з найбільш затребуваних людей, коли справа доходить до іменування нових бізнесів і продуктів, які він може заряджати десятки тисяч доларів.

При випадковому найменування збігів важко уникнути, активно вибираючи, щоб скопіювати ім'я іншої фірми - "зухвалий", говорить г-н Шор.

"Важко повторити протягом десятиліть справедливості, які нараховуються, коли компанія працює в цьому бізнесі", як банк, говорить він.

"Ім'я стає кристалізувалися всі, що є, їх репутації, їх продукти, послуги добре це чи погано", - додає пан Шор.

Джеймс Грін визнає його віскі грає на "недобросовісності" людина з іменем покійного банку.

"Ми граємо на знищення братів Леман", - говорить він.

По обидві сторони Атлантики є ще багато судових справ, як і раніше, бути почутим за помилки банку Леман Бразерс. Навіть без віскі це ім'я, Репутація яких досі проходять випробування.



Категория: Бизнес