Нестле ластівки Синя пляшка кави


Опубликованно 16.11.2017 03:13

Нестле ластівки Синя пляшка кави

Гетті Зображень

Нестле купив контрольний пакет з Каліфорнії на основі кавовий бізнес-Синя пляшка кави.

Швейцарські продукти харчування та напої багатонаціональної придбав контрольний пакет акцій за ціну в $500 (?370м) .

З Нескафе розчинну каву і Nespresso брендів "Нестле" вважається найбільшою у світі кавовій компанією.

Синя пляшка бере його у високому наприкінці ринку, операційної мінімалістський кафе, продаж фірмового смаженої кави та кавових напоїв в пляшках.

Воно приходить у міру зростання попиту серед інвесторів, а також споживачів, для кавового напою. Інвестори

Виконавчий директор "Старбакс" Говард Шульц пішов у відставку на початку цього року, щоб зосередитися на створенні 1000 нових "резерв" магазини бренду і покликана доповнити їх "roasteries" і дегустаційні зали.

І ДЖЕБ інвестор підприємством набуває портфель брендів, у тому числі кава keurig Зелена Гора, системі jde (Якобс Дау Эгбертс) і Карібу кави.

Ринок для спеціалізованих кава також сприяє пошуку все більш розрідженим боби. У серпні кавову суміш, відома як Есмеральда гейша Канас-Вердес природно, була продана за кращою Панами фірмові кавові аукціоні за $ 371 за фунт, що стало новим рекордом.

Синя пляшка харчування для все більш вимогливих клієнтів. Підписки направляє боби протягом 24 годин після обжарювання, і дає поради на такі поняття, як "разгазирование" і кава "Блум".Швидко зростає

Бізнес-модель доводить на роботу. За цей рік синій пляшці планує подвоїти кількість торгових точок до 55 з магазинами в США і в Токіо.

Він почав своє життя 15 років тому в Окленді, штат Каліфорнія і виросла майже $121м фінансування від гучних інвесторів, у тому числі співзасновник Twitter ев Вільямс, вірності і Google підприємствах.

Нестле каже, що Синя пляшка буде продовжувати працювати як самостійна особа, і що поточне керівництво і співробітники збереже міноритарний пакет акцій.



Категория: Бизнес