Нестле ластівки Синя пляшка кави
Опубликованно 16.11.2017 03:13
Гетті Зображень
Нестле купив контрольний пакет з Каліфорнії на основі кавовий бізнес-Синя пляшка кави.
Швейцарські продукти харчування та напої багатонаціональної придбав контрольний пакет акцій за ціну в $500 (?370м) .
З Нескафе розчинну каву і Nespresso брендів "Нестле" вважається найбільшою у світі кавовій компанією.
Синя пляшка бере його у високому наприкінці ринку, операційної мінімалістський кафе, продаж фірмового смаженої кави та кавових напоїв в пляшках.
Воно приходить у міру зростання попиту серед інвесторів, а також споживачів, для кавового напою. Інвестори
Виконавчий директор "Старбакс" Говард Шульц пішов у відставку на початку цього року, щоб зосередитися на створенні 1000 нових "резерв" магазини бренду і покликана доповнити їх "roasteries" і дегустаційні зали.
І ДЖЕБ інвестор підприємством набуває портфель брендів, у тому числі кава keurig Зелена Гора, системі jde (Якобс Дау Эгбертс) і Карібу кави.
Ринок для спеціалізованих кава також сприяє пошуку все більш розрідженим боби. У серпні кавову суміш, відома як Есмеральда гейша Канас-Вердес природно, була продана за кращою Панами фірмові кавові аукціоні за $ 371 за фунт, що стало новим рекордом.
Синя пляшка харчування для все більш вимогливих клієнтів. Підписки направляє боби протягом 24 годин після обжарювання, і дає поради на такі поняття, як "разгазирование" і кава "Блум".Швидко зростає
Бізнес-модель доводить на роботу. За цей рік синій пляшці планує подвоїти кількість торгових точок до 55 з магазинами в США і в Токіо.
Він почав своє життя 15 років тому в Окленді, штат Каліфорнія і виросла майже $121м фінансування від гучних інвесторів, у тому числі співзасновник Twitter ев Вільямс, вірності і Google підприємствах.
Нестле каже, що Синя пляшка буде продовжувати працювати як самостійна особа, і що поточне керівництво і співробітники збереже міноритарний пакет акцій.
Категория: Бизнес