У Монголії виявили останки "головного повелителя" небес серед хижаків: неймовірні розміри літаючої стародавньої ящірки шокували вчених

Опубликованно 12.11.2017 12:00

У Монголії виявили останки

У місцевості, де знайшли останки хижака, раніше знаходилося багато останків місцевих жителів. Всі вони проживали тут близько сімдесяти мільйонів років тому. Але не цей факт так здивував учених, а те, що птерозавра в цій місцевості знайшли вперше.

Виявлений вМонголии хижак був найголовнішим у небі багато мільйонів років тому. Дослідники переконані - це один із самих великих літаючих ящерів, передає "Диалог.UA".

Даний вид ящерів піднявся в небо першим, і на сьогоднішній день цей рідкісний вид рептилій – найбільше літаюче тварина, відоме людині.Вчені говорять, що, судячи за розміром шийних хребців, тварина було просто гігантським.

"Я відразу зрозумів, що це птерозавр, а його розміри мене просто вразили", - повідомив японський палеонтолог Таканобу Тсуихиджы.

Знахідку виявили в районі геологічного освіти в пустелі Гобі. Вона дуже важлива для вчених у питанні вивчення місця проживання гігантського летючого хижака.

Зазначається, що у дорослих представників цього виду розмах крила міг досягати 11 метрів, що беззастережно в ті часи робило їх головними хижаками неба.

Раніше сообщалосьоб виявлений в Індії вавилону, вік якого становило понад 150 мільйонів років.

А в Нідерландах жителі були шоковані, коли увиделижуткое чудовисько з космосу, запутавшееся в водоростях.