Ти штовхнув?


Опубликованно 10.11.2017 13:39

Ти штовхнув?

Гетті Зображень

Думаю, що Нобелівська премія з економіки не має нічого спільного з вами? У деякі роки, що цілком може бути правдою.

Але в цьому році нагорода пішла до Річарду Талера, який у своїй книзі тик, був одним з перших, щоб описати, як крихітне підказки можуть змінити нашу поведінку.

Нобелівську судді явно захоплюється дисципліною, оскільки вони вручені співробітником поведінкові економіст Деніел Канеман премію з економіки в 2002 році.

З тих пір, коли "теорії підштовхування" був застосований до широкого діапазону проблем.

Ось кілька способів, ви можете бути штовхнув себе. Летіти в мою миску

Гетті творчий

Ймовірно, найвідоміший приклад, розлив навколо туалету, вікову проблему, принаймні половина людського роду, було скорочено на 80%, використовуючи геніально простий втручання.

Вперше представлений в аеропорту Схіпхол в Амстердамі ще в 1999 році, ідея була проста: гравіювання зображення мухи в пісуарі і чоловіки не можуть допомогти, але ціль, економлячи на очищенні витрати, а також полегшити неприємності.

Розписний фарфор був одним з перших улюблених прикладів проф Талера налаштування навколишнього середовища таким чином, що змушує нас змінити нашу поведінку. 'Тик' економіст Річард Талер виграє Нобелівську премію Камаль Ахмед: економіка, як ми живемо Податкові питання

Коли Девід Кемерон став прем'єр-міністром в 2010 році, один з його улюблених проектів став "блок підштовхнути" або дати йому свою офіційну назву: команда Психологічні висновки.

Це набір про заохочення кращого поведінки серед громадян Великобританії в цілий ряд способів, даючи вам знати, що інші люди у своїх податкових деклараціях (тому ви повинні зробити ваш зараз), щоб забезпечити більш індивідуальний підхід, робота в центрі.

Але найбільш привабливим для тих, на приймальному кінці, що ви були відправлені, якщо Ви не змогли сплатити податок на автомобіль.

Великий Заголовок кричав: "сплатити податок або втратити свій Форд Фієста" (або який автомобіль вам належить) супроводжується фотографією неоподатковуваних автомобіля. Сфокусований підхід окупився.

Більш позитивний тон взято з багатою несплату податків. Вони отримали листа, пояснюючи, як їх податків буде сприяти поліпшенню місцевих послуг, а також вказуючи на те, що б зникнути без фінансування. Ці твіки побачив ?210м простроченої податок, сплачений в казну.

Дитяче обличчя

Woolwich на південному сході Лондона були проблеми з Анти-соціальної поведінки. Під час заворушень у 2011 році деякі вітрини були розбиті на.

В наступному році рекламне агентство Огілві & Мазер, обіймаючи нову науку поведінкової економіки, запропонована інноваційна стратегія.

Знаючи, що навіть найжорсткіше серце тане при вигляді дитини, вони провели ніч з графіті: картини з особи місцевих дітей на рольставні захищають вітрини магазинів.

Рух було нараховано допомагає зменшити анти-соціального поведінки на 18% в Woolwich. Дзвін до продажу

Якщо ви коли-небудь по телефону з продавцем, ти можеш почути одну з таких дій:

"Більшість людей у вашому положенні купити цей" або "ця угода доступна тільки сьогодні".

Перший грає на нашому сприйнятливість до "соціальне нормування" - ми думаємо, що якщо інші роблять це, вони повинні мати вагомі підстави.

Другий заснований на неприйнятті втрати: ми ненавидимо ідею упустити.

По-третє, там часто може бути тон нез'ясовно cheeriness. Невблаганний позитив ловити, мабуть, і змушує нас відчувати себе добре про реєстрацію.

Великі бренди прийняли ідею. Наприклад, команда з ogilvy і mather тренував персонал, продаж підписок на раз і в неділю раз у використанні цих методик переконання. Вони працювали на вас?

Гетті творчий Відмова

У минулому люди, які хочуть пожертвувати свої життєво важливі органи, у разі їх смерті, як правило, просять "зареєструватися", поставивши своє ім'я в регістр. Багато в чому завдяки поведінкової економіки, є зростаюча тенденція, щоб вжити заходів, які передбачають згоди і задати відмовників "відмовитися".

Хоча результати не є остаточними зрозуміло, ми сприйняли концепцію - що ми повинні проектувати систему так, що допомагає нам "робити правильні речі", а не покладатися на совість людей.

Крім того, ми всі знаємо, що ми повинні зберегти для наших пенсіонерів, але це може бути важко проявити силу волі.

У "збережи більше завтра" підхід вперше у США побачив співробітників автоматично підписався платити в Пенсійний, але починаючи з дуже невеликий внесок, щоб уникнути втрати-відраза, які могли б зробити їх зрубу. Тільки пізніше зробити платежі зростають.

Якщо все це змушує вас почувати себе, як ніби політики і маркетологи тільки й хочуть, що маніпулювати нами, ну, принаймні, завдяки проф Талер тепер ми розуміємо, що вони трохи краще.



Категория: Бизнес