Перевірка реальності: жінки з багатшими?


Опубликованно 20.10.2017 10:52

Перевірка реальності: жінки з багатшими?

"Присутність жінок у правліннях компаній призводить до поліпшення фінансових показників" прийшли новини зі звітів, підкреслюючи, бізнес-статистика гарантовано вразити уяву і оперативне обговорення.

Це найкращий спосіб, щоб заохочувати компанії, щоб зосередитися на принципах рівності та різноманітності, ніж змусити їх думати, що їх суть?

У Великобританії, 30% - клуб був створений в 2010 році з метою того, жінки складають не менше 30% членів на кожній дошці.

У США, тридцять відсотків коаліція - це група людей, які є керівниками та головами своїх компаній - була створена для досягнення тієї ж мети. Бі-бі-сі 100 жінок 2017 Бі-бі-сі 100 жінок 2017: хто в списку? Чи можуть жінки змінити світ за тиждень?

Звичайно, є багато інших - і деякі кажуть, що краще - причини сперечатися з питань гендерної рівності, але ми хотіли подивитися, чи є це загальноприйнятим твердження вірно - не маючи більше жінок на борту дійсно означає, що компанія робить більше грошей?

Вчені застерігають від поспішних прості висновки.

У доповіді, опублікованій кредит Свісс в минулому році, говорить, що компанії хоча б один директор жінка отримала більшу віддачу від своїх інвестицій порівняно з компаніями з чоловічий зали.

Мовляв компаніях, де жінки становлять не менше 15% вищого керівництва були 50% більш прибутковими, ніж ті, де менше 10% старших менеджерів-жінки.

Але проф Аліса Eagly, в Північно-Західному університеті в США, говорить, що багато дослідження, проведеного за замовленням корпорації "наївний", як вони не вважають інших змінних.

Гетті Зображень

Вона пояснює, що більш складне аналізу, проведеного вченими, показали дуже невеликі позитивні кореляції між членами жіночої ради і фінансового успіху. Але це в середньому - у деяких компаніях відносини були нейтральні, а в деяких він був негативним.

І довести причинно-наслідковий зв'язок буде набагато складніше. Важко сказати, що воно має більше жінок у радах, які дозволять компанії зробити краще, а не інші фактори - щось корпоративної звітності визнаєте.

Це відбувається тому, що компанії з великою кількістю жінок на дошки бувають різними в інших відносинах, на думку проф Eagly.

Наприклад, фірма, Розмір, здається, один з найбільш істотних факторів у визначенні рентабельності. І великі компанії можуть наймати більше жінок на всіх рівнях.

Були більш інноваційних компаній більш імовірно, щоб ефективно використовувати свої таланти, незалежно від статі. І компаній, які вже були більш прибутковими, можливо, були здатні зосередити зусилля на різноманітності, каже вона.

Аналіз гендерного складу топ-менеджменту найбільших компаній США, а не тільки своїх членів Ради, знайшли представництво жінок у топ-менеджмент підвищує ефективність фірми, але тільки в компанії, які орієнтовані на інновації".Додати жінок і перемішати'

І, що цікаво, члени жіночої Ради-мабуть, мають більш позитивний вплив на результати компанії в тих країнах, де жінки мають рівні права і загального лікування.

Схоже, що існує зв'язок між більш успішних компаній і тих, хто більше жінок на керівних посадах в цілому, але це не досить, щоб просто додати жінок і перемішати", а проф Робін Елі в Гарвардській школі бізнесу, додає він.

Ще одне дослідження від групи німецькі, голландські та бельгійські дослідники знайшли "просте представництво жінок у правліннях корпорацій не пов'язаними з фінансовими показниками, якщо інші фактори не вважаються". Він спирається на хорошу культуру компанії.

Якщо жінки залишаються в меншості в кімнаті, яка ворожа їм, вони навряд чи зможуть дати позитивний ефект, а що стосується інших видів різноманітності, дослідження показує.

Орієнтуючись на цифри, якщо не вирішувати питання структурного розмаїття не вистачає, за даними проф. Елі.

Гетті Зображень

Дивлячись на те, як багато місця на платі займають жінки не розповісти вам, як впливовий рада, а не підкажете нам ці жінки, коли їх слухають і дозволили мати вплив, проф. Елі зазначає, що "не всі місця на борту будуть створені рівними".

Існує ряд доказів, що маючи трьох жінок на борту від 12 до 15 чоловік-переломний момент для них бути почутими і мати можливість впливати на всі. Таким чином, є вагомі аргументи для 30% правило - це просто не обов'язково переводити безпосередньо на прибуток.

Насправді Корін посаду, професор кафедри менеджменту організації, каже, що члени правління не мають прямий вплив на нижній лінії компанії, але вони мають більший вплив на корпоративну соціальну відповідальність.

Вона виявила, що була в п'ять разів сильніше кореляція між компанією, жінок членів правління і сильніше продуктивності, коли справа доходить до забезпечення вони є екологічно чистими в компанії, або брати участь у благодійності, ніж, наприклад, кореляція між жіночим членів правління і прибутку.

Рентабельність є дуже складним і є навіть свідчення того, що керівники можуть не мати великого впливу на прибуток компанії.

"У компаніях з будь-якими жінками на їх борту, вони, як правило, мають від одного до трьох - ти говориш в підлогу з трьох осіб на борту буде мати вплив на нижньому рядку?" Проф Елі питає.

На північно-заході проф Eagly, найбільш актуальне питання про те, навіщо ми потрібні докази, що жінки приносять більше грошей, ніж чоловіків, перш ніж вони мали рівний статус на дошках.

"Чому ви виключаєте 50% населення від важливих завдань. Це Про соціальну справедливість не про прибуток".

Детальніше з перевіркою реальності

Слідуйте за нами на Twitter



Категория: Бизнес