Авіакомпанія Ryanair повинна опублікувати скасованих рейсів


Опубликованно 26.09.2017 04:00

Авіакомпанія Ryanair повинна опублікувати скасованих рейсів

Гетті Зображень

Авіакомпанія Ryanair знаходиться під тиском, щоб опублікувати повний список рейсів планується скасувати в найближчі шість тижнів, на тлі зростаючого невдоволення серед клієнтів.

Авіакомпанія сказала, що в суботу він скасував би кожен день 40-50 рейси аж до 20 вересня, після того, як його "зіпсували" планування експериментальних свята.

Тим не менш, він до цих пір тільки опублікували список постраждалих перельоту до тих пір, поки в цю середу.

Групи захисту прав споживачів, який? сказав пасажирам необхідно більше уваги.

"Важливо, що Ryanair випустить повний список рейсів, які будуть змінюватися так, щоб пасажири як можна більше часу, щоб домовитися о."

Скасування рейсів може торкнутися до 400 000 пасажирів, які будуть запропоновані альтернативні варіанти перельоту або повернення.

Більшість відмін через невиконаної роботи співробітників залишити де спостерігається велика кількість співробітників авіакомпанії забронювати свята в кінці року.

Ryanair теж звинуватив контролю авіаударів пробок і поганої погоди і сказав, що цей крок дозволить поліпшити пунктуальності польотів.

Клієнти відреагували на скасування соціальних мережах і закликав до повного списку постраждалих перельоту повинен бути звільнений.

Карен Хіггінс написав у Твіттері: "ще один день, постійні перевірки, щоб побачити, якщо наші рейси є безпечними чи скасовано! Давай @авіакомпанії Ryanair допоможе нам усім! Отримати оновлення зробили!!!!"

Ді Молоні в Твіттері: "є 2 поїздки побував в найближчі пару тижнів. Хвилювання поїздки тепер замінюється турбуватися!... Не будемо літати знову з @Райанэйр".Регулярні оновлення

Директор з маркетингу компанії Ryanair Кенні Джейкобс заявив постраждалих клієнтів при бронюванні до 20 вересня був проінформований.

"Ми скасуємо 40 до 50 рейсів в день протягом наступних шести тижнів, менше 2% від нашого графіка, трохи з великим Кол-спочатку, як ми приступимо до реалізації цих відмін", - сказав він.

"Рейси будуть працювати за розкладом, якщо лист з підтвердженням скасування не надходило".

Він сказав, що авіакомпанія буде продовжувати відправляти регулярні оновлення і розміщувати інформацію на своєму веб-сайті, з наступним набором скасування буде опубліковано в понеділок.

Акції Ryanair впали в понеділок на 3%. Які права є у пасажирів?

Агентство Reuters

Правила ЄС компенсації за скасовані рейси, є наступні: Пасажири мають право на допомогу і компенсація, якщо порушення було в межах контролю авіакомпанії. Авіакомпанії можуть запропонувати повний повернення грошей, сплачених протягом семи днів, або змінити бронювання рейсів скасовані в найкоротші терміни. Крім того, пасажири можуть претендувати на компенсацію. Списання суми: 250 євро (?218) на короткі відстані, 440 євро (?384) для середньомагістральних і 600 євро (?523) для далеких. Пасажири, дістатися до пункту призначення більш ніж на три години пізніше можуть бути компенсовані від 200 до 600 євро залежно від тривалості перельоту і затримки.



Категория: Бизнес