Перетворення мертвого в вінілові платівки


Опубликованно 08.09.2017 02:39

Перетворення мертвого в вінілові платівки

І Vinyly

Джон Хобсон, слухаючи записи розмов з покійною матір'ю, в основному світські бесіди про родину.

Слова на вінілі, хоча це більше, ніж запис спогадів.

Попіл Хобсон Медж в поєднанні з вінілу, з фотографією і подробиці її життя надруковані на етикетках.

"Це робить ідеальний сімейний рекорд, який може бути переданий з покоління в покоління", - говорить Джейсон Ліч, 46, засновник і Vinyly, яка випустила диск.

Фірма є частиною швидко зростаючий сектор в кінці життя галузі. Більше не потрібно зберігати порох в урні або розвіяти за вітром. Тепер ви можете носити, пити, або показати маленьку частину того, що залишилося від вашого улюбленого людини.

Містер Гобсон, а 69-річний скульптор, говорить, що його мати, побожний чоловік, повністю схвалює її запису.

"Мені довелося зважити кількість попелу [, яку тримав в урну], і поставити великий ложці в число невеликих пластикових пакета, один для кожного диска", - говорить він.

П'ятнадцять платівка була готова для сім'ї та друзів. Каже містер Хобсон: "я думаю, що і Vinyly, безумовно, допоміг зберегти пам'ять про маму жива".

І Vinyly

Містер Ліч, заснований у Скарборо, Північний Йоркшир, почав обдумувати можливості пресування золи в запису близько 10 років тому.

Не було ніякого бізнес-плану. Він був просто розмірковуючи про смертності, питання з великою увагою, коли його мати почала працювати в похоронних бюро.

"Я був вражений, як мало я чи будь-який з моїх друзів навіть правильно вважати або навіть прийняті у нашій власній смертності, і як неймовірно прихистили багатьох з нас від смерті і розмов навколо нього," містер Ліч говорить.

"Це не було призначене, щоб бути бізнесом. Це був результат веселимося з тим, що в той час здавалося, шокує і дивує неминучість".

Процес такий же, як стандартний вініловий диск, з прахом (людини або тварини) додано на конкретному етапі виробництва.

"Це баланс між додаванням досить попелу, так як не видно, але не настільки, щоб вплинути на пази-на плавність гри," говорить г-н Лич.

"Є, звичайно, деякі соз і потріскування, пов'язаних з включенням попелу, - але нам подобається, а це тобі".

Ціни варіюються, так як кожен запит різні, каже він. Базовий пакет коштує близько $ 900, піднявшись на близько ?3,000.

Варіанти включають в себе 7-дюймові або 12-дюймові диски, спеціально створена музика, портрет на запис з допомогою попелу, і прозорою або кольоровою вініл.

Algordanza

Містер Ліч, музичний продюсер і музичний Лейбл рук, в даний час тисне близько двох дисків в місяць, що у людини попіл додав до них, на обладнання він вже володіє.

Але він в процес організації додаткового фінансування для задоволення зростаючого попиту. Він також пов'язує з поховальними бюро, які запропонують послуги. "Концепція себе ринки", - говорить він.

"Звичайно, є ті, хто знаходить це дивним, навіть моторошно, але більшість людей насправді прийти до цієї думки."

І його плани на свій власний рекорд? Вимовлені слова від нього, його партнер більш ніж 25 років, і їх дві дочки, плюс він написав музику.

"Мені подобається думати про моїх великих, правнуки, слухаючи мене. Це наближається до подорожі в часі, як я збираюся зробити", - говорить він.

Algordanza

У Домат-ЕМС, Швейцарія, Рінальдо Віллі, 37, є й інший спосіб зберегти спогади живі - перетворення праху в алмази.

"Я був діагностований рак у віці 21 року, і, отже, був сенсибилизирован до теми смерті," говорить він.

У той час як бізнес-навчання студентів, у 2003 році він прочитав про ізоляцію вуглецю з попелу, щоб створити синтетичні алмази. Рік потому, зі своїм професором, він заснував Algordanza.

Алмаз складається на 99,9% з вуглецю, в той час як людське тіло становить 20%. Після кремації близько 1-5% вуглецю залишається.

Природні алмази - символи любові і вічного - створюються під величезним тиском і високої температури всередині землі. Algordanza повторює процес у своїй лабораторії, створюючи каменів протягом декількох тижнів.

Близько 85 алмазів в місяць зробили, вартістю близько ?2,800 фунтів 12,700.

Більше історій з серії бізнес Бі-бі-сі мозок, дивлячись на химерні або незвичайні бізнес-тематики з усього світу:

Елвіс раніше заробляти грошей через 40 років після його смерті

Може фургончики з морозивом відігратися?

Підприємства, спекулюючи на 24 години сонячного світла

Ви повинні уникати людина на роботі?

Стартові інвестиції в Algordanza був ?300,000, з містером Віллі, використовуючи всі свої заощадження.

"Після шести років, ми були в змозі платити собі заробітну плату", - говорить він. Зараз на підприємстві зайнято 60 чоловік по всьому світу, з 12 у штаб-квартирі в Швейцарії.

Багато клієнтів Algordanza пройшли величезну травму. "У нас є сім'ї, які втратили когось у подіях і явищах, таких як цунамі в Таїланді, землетрус в Чилі, солдатів, які віддали свої життя на службі в Афганістані, теракт в Мадриді, катастрофи літака компанії germanwings," містер Віллі каже.

У Санта-Фе, США, Джастін Кроу, 29, використовує чийсь прах, як сировина для кераміки.

Образотворче мистецтво випускник, він заснував Хроніка конструкцій кремації в 2016 році. Він уже побіг у студії кераміки, тому потрібні мінімальні початкові інвестиції. Але він зараз зібрали $100,000 (?78,400) початкового фінансування для розширення.

Розумового потенціалу

Типовий керамічна глазур складається з кременю, мінералів і глини. "Ми розробили спеціальний рецепт глазурі, яка включає в себе кремувати, які в кінцевому рахунку функцією сформувати блиск, який ви бачите на поверхні," містер Кроу говорить.

Його лінія продуктів розумового потенціалу включає в себе вази, урни, і кавові чашки. Найбільш популярні предмети свічка світила і ювелірних виробів. Ціни варіюються від $195 за намисто до $995 за великій мисці.

Хроніка Кремації

Він отримує безліч незвичайних побажань, наприклад, з жінок, хто хотів, щоб прах її сестра і дві собаки засклена на кавові гуртки.

Містер Кроу визнає, що деякі люди вважають, що перетворення людини в частину товари для будинку-це неповага.

Але, каже він, квітка, ваза або свічник забезпечити щоденні нагадування близьких. "У кінцевому рахунку, фігури про збереження спогадів близьких у повсякденному житті."

Дотримуйтесь редактор бізнес-серії мозок Смейла на Twitter @WillSmale1



Категория: Бизнес