Літо забудь, пора готуватися до Різдва


Опубликованно 07.09.2017 20:26

Літо забудь, пора готуватися до Різдва

Багато хто з нас досі на літні канікули, так що думати про Різдво може здатися передчасним. Але для підприємств, які здійснюють святкова їжа, напої та подарунки, всі вже готується.

Святковий сезон починається для багатьох рітейлерів, коли вони розсилають свої Запрошення на літні Різдвяних заходів. Компанії проводять їх, щоб переконатися, що їх продукція входить у грудень випуски журналів.

Теплим літнім вечором в Лондоні, у той час як групи людей, насолоджуючись коктейлем під безхмарним небом, недалеко від Оксфорд-Стріт різдвяні свята вже йдуть повним ходом.

Філія італійської мережі ресторанів, Карлуччо, як проводить своє Різдво прес. Серед курганів штучний сніг, витончено загорнуті подарунки і купи підталий італійський шоколад, керівник роздрібного Емма Вудфорд гордо стоїть на панеттоне дисплей.

"Різдво-найкращий час року для нас і ми любимо його," вона приходить у захват, демонструючи новий поворот на солодкий італійський хліб. "Це просекко наповнення якого передаються, щоб отримати рівномірне покриття. Я думаю, що це нова класика".

Панеттоне прийти в їх магазинах у середині жовтня - так може його взяти як новий Різдвяний пудинг?

"Я великий шанувальник обох", - відповідає Емма дипломатично.

Мережа також прагне впроваджувати інновації, коли справа доходить до кухні. В минулому році, його колекції входить банан і дрібниця бекон. В цьому році вони експериментують з шоколадом пироги.

Так як же компанії дізнатися своїх новорічних акцій прямо і переконайтеся, що він не в кінцевому підсумку з купи редукованого харчування в січні? Наталі Мітчелл, керівник відділу розвитку бренду і інноваційний продукт каже, що це все у підготовці.

"Планування починається 18-24 місяці, ми дивимося на світові тенденції і спробуємо розібратися, де клієнти можуть бажаєте щось інше. Прогнозування-це військова операція, і головне не закінчаться продукти."

Гетті Зображень

В кондиціонованому тимчасовий шоу-рум на Бейкер-стріт, виробник іграшка tomy хвалиться своїми святковими маст-хэвом.

"Я поставив сьогодні вранці ялинку", - говорить Нікола Дженкінс, Томі у Великобританії начальник відділу маркетингу, вище шуму з відео ігри.

"Прогнозування тенденції-це завжди трохи науки і трохи удачі. Ми кладемо продукти в руках батьків, дітей і фахівців - з вуст у вуста це дуже важливо".

Так що вибирає Ніколи на цей рік? "Покемон, як і раніше, дуже жарко і ми очікуємо, що наступний рівень Lightseekers гри робити добре."

Хтось повинен доставити подарунки та в парку атракціонів недалеко від Копенгагена, Діди Морози зі всього світу провести свій щорічний з'їзд в кінці липня.

Баккен

Учасник з Північної Данії пояснює, чому вони зустрічаються в літню спеку.

"Ми занадто зайняті в листопаді і грудні, ми повинні переконатися, що всі здорові олені, і що ельфи зробили всі свої іграшки."

Так що 160 Санта-клаусів, ельфів і місіс Санти отримати кожен рік?

"Мереж, звичайно, є п'ятиборство, прекрасний обід і показ мод."

Веселощами і розвагами в бік, Різдво-це серйозний бізнес. Успішна маркетингова кампанія може істотно збільшити бренд і з кожним роком супермаркети вести війну на кращу новорічну рекламу.

Тео Іззард-коричневий креативним агентством mccann Лондоні каже, що планування для святкового ефектного починається в січні або лютому.

"Він став схожий на супер Кубок. Джон Льюїс мав великий успіх, вони вже встановили цвіль".

Фірма MR Іззард-Брауна представляє суперник в роздріб гігантські Алді, який у минулому році створив кампанію з морквою звали Кевін.

"Було багато дискусій, що його волосся повинні виглядати і якої висоти він повинен бути, але врешті-решт це стало про те, як ми можемо використовувати цей символ у всіх наших маркетинг і змусити людей говорити про це".

Говорить г-н Іззард-коричневий кампанія окупилася: "ми продали тисячі Кевін м'які іграшки, мені сказали, що ви все ще можете отримати їх на eBay за значно завищеними цінами".

Бути В Одному

Для барів і ресторанів Різдво є одним з найбільш неспокійних часів року і Андрій камінням, ланцюжки коктейль-бар бути в одному, починає планувати, як тільки остання Різдвяна вечірка закінчується.

"Я намагаюся 800 коктейлі протягом року, щоб переконатися, що у нас є святкове меню праворуч. Нам подобається включати сезонні страви, в цьому році я думаю, що духмяна груша буде добре."

Один отримав своє перше Різдво при бронюванні в березні.

"Однієї людини часто дається завдання бронюванні корпоратив і це велика відповідальність, тому люди хотіли отримати в початку."

Лас-Игуанас

На латиноамериканському ресторані тематичні групи, Лас-ігуани, Гарет Лок каже, що до липня вона вже була 1,700 Різдвяні замовлення від гостей, які шукають нетрадиційний свято.

У минулому році топ Різдвяні продавців меню були курка фахита, стейк і Байї курчати і свято, схоже, стає з кожним роком раніше, - каже він.

"В кінці липня наші команди зібралися у киплячу готель у Бірмінгемі в костюмах Санта-клаусів і оленів, щоб виробити нашу стратегію."

Ця стратегія включає в себе додавання сезонним продуктом в меню вперше.

"Ми відчуваємо Різдво день відкриття, тому ми вирішили запропонувати Туреччину, але там точно буде родзинкою."

Гетті Зображень

Корпоративні Британії, потрапляє в дух Різдва рано, але що щодо людей, які всі зусилля, спрямовані на громадськість?

Поза Селфридж, тріо відвідувачі з Фінляндії були більш ніж щасливі, щоб споглядати купуючи дрібнички в літній час.

"Я почала планувати в літній час", - говорить Диина", він знімає стрес на Різдво. У Фінляндії Ви не можете почати Різдвяні покупки до листопада, хоча у нас на землі олені, сніг і Санта-Клауса".

У сьогоднішньому конкурентному середовищі, продаж, магазинів, барів і ресторанів повинні зробити це правильно. Джордж Макдональд, роздрібних тиждень, каже, що успіх впирається в кілька ключових правил.

"Мова йде про отримання на вершині нових тенденцій, що мають ексклюзивні продукти і чудово основ."



Категория: Бизнес