"Друга Нібіру" готова до атаки: японські вчені зафіксували появу нового космічного об'єкта в Сонячній системі

Опубликованно 16.02.2019 00:40

Японські фахівці зафіксували народження нової планети Нібіру № 2, що зачаїлася на краю Сонячної системи, поява якої передбачили ще 70 років тому.

Вчені національної астрономічної обсерваторії Японії повідомили про подію космічного масштабу. Фахівці змогли зафіксувати нове небесне тіло, передає "Диалог.UA".

Космічну знахідку, діаметр якої становить 1,3 кілометра, виявили на краю Сонячної системи.

Відомо, що наукові діячі ще 70 років тому заговорили про такі об'єкти в космосі, які являють собою перехідний етап між скупченням космічного пилу з льодом і цими планетами. Однак тільки зараз фахівці виявили такий об'єкт.

Місце розташування знахідки – область за орбітою Нептуна, розташованого далі всіх від світила, поясі Еджворта-Койпера, який нагадує пояс астероїдів і складається з залишків формування планет Сонячної системи.

Це відкриття дозволило підтвердити гіпотезу про те, що на ранньому етапі з'являється кістяк майбутнього небесного тіла, який поступово збільшує масу, перетворюючись в повноцінну планету.

Раніше астрономи виявили другу "Місяць" біля земної кулі.

Раніше повідомлялося, під час вивчення єгипетських пірамід з'ясувалося, що всередині них захована ядерна бомба. За версією альтернативних вчених, заряд в надрах Землі кілька тисяч років тому залишили жителі Нібіру. Тепер кінець світу може статися в будь-якої момент.

"Нібіру зруйнує все божевілля, яке ми створили, щоб підготувати нас до наступної великої ері", — сказав уфолог.

Посилаючись на невідомі біблійні та езотеричні єврейські джерела, він стверджує, що єдиним безпечним місцем на Землі буде Ізраїль.

За словами Овадія, Нібіру була описана ще в середньовічні часи пророцтво Валаама в Біблії.

"Протягом сотень років Ізраїль був порожній і спустошений. Але зараз у нас з'явився райський сад, тому що час наближається", — додав кінопродюсер.

Також, за версією очевидців, Зірка смерті атакувала Сонце.

Нагадаємо, вчені забили тривогу із-за зміни траєкторії руху Марса, який Землі загрожує.

Як повідомлялося, науковці прокоментували повідомлення про кінець світу 1 лютого 2019 року.