Рік розпочався зниженням попиту на нові легковики


Опубликованно 15.02.2019 00:28

Рік розпочався зниженням попиту на нові легковики

Новий рік розпочався зниженням купівельної активності на первинному ринку легкових автомобілів. Протягом січня було продано 5200 автомобілів, що на 21 відсоток менше, ніж в тому ж місяці 2018 року.

Такі дані опублікувала асоціація «Укравтопром». Таке зниження інтересу до нових легкових автомобілів експерти пов'язують з пільговими умовами розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією та лібералізацією імпорту автомобілів з пробігом, частка яких в первинних реєстраціях легкових автомобілів в кінці 2018 року досягла 75%.

За підсумками січня найбільшою популярністю на первинному ринку користувалася марка Renault - 804 автомобіля, що на 37% більше, ніж роком раніше. На другому місці з результатом 632 автомобіля Toyota, відстала від свого минулорічного показника на третину. Третє місце січневого рейтингу у Nissan. Автомобілям цієї марки віддали перевагу 427 українців, що на 4% менше, ніж торік. Замикає п'ятірку лідерів ?koda з 341 реєстрацією і зниженням попиту на 22%.

У ТОП - 10 також увійшли: Hyundai - 336 шт. (+27%); Volkswagen - 273 шт. (-53%); Mazda - 215 шт. (-33%); Mitsubishi - 177 шт. (-23%); Audi - 175 шт. (-39%).

Найпопулярнішим автомобілем місяці став Renault Duster, в активі якого 329 перших номерних знаків.



Категория: Авто