Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi знову виявився найуспішнішим автовиробником


Опубликованно 14.02.2019 00:04

Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi знову виявився найуспішнішим автовиробником

Renault-Nissan-Mitsubishi зберіг титул найбільшого автовиробника у світі. У 2018 році альянс сукупно продав 10.757 мільйонів автомобілів, поліпшивши результат 2017 року на 1.4%.

За традицією підсумки попереднього року Renault-Nissan-Mitsubishi оголосив 30 січня: сумарна реалізація нових автомобілів альянсу в минулому році досягла 10.757 млн проти 10.608 млн роком раніше. З них автомобілі Nissan склали 5 653 683 одиниць (-2.8% щодо 2017 року), Renault Groupe - 3 884 295 одиниць (+3.2%), Mitsubishi - 1 218 897 одиниць (+18.3%).

Зберіг Альянс лідируючі позиції на ринку «зелених» автомобілів. Порівняно з 2017 роком сукупні продажі електромобілів зросли на 34%. В цілому ж, починаючи з 2010 року, альянс продав 725 000 електрокарів. Велика частина з них - Renault Zoe і Nissan Leaf. Продажі легких комерційних автомобілів (LCV) в 2018 році зросли на 13.5% до 2 млн.

При цьому двом конкуруючим концернам Volkswagen Group і Toyota Motor практично вдалося наздогнати Альянс. За підсумками 2018 року Volkswagen Group продав 10.83 млн автомобілів, включаючи середні і важкі вантажівки Scania, MAN і автомобілі Volkswagen, випущені в Латинській Америці. Результат Toyota Motor, включаючи продукцію марки Hino, - 10.59 млн. Різниця невелика, але якщо враховувати тільки легкові і легкі комерційні автомобілі, Альянс обігнав Volkswagen на 160 тисяч автомобілів, а Toyota - на 370 тисяч.

Колишній багаторічний лідер автовиробництва, концерн General Motors, поки ще не опублікував свій минулорічний звіт, але, по всій ймовірності, боятися Renault-Nissan-Mitsubishi нічого. 2018 рік був не найкращим для GM. Концерн продав свій європейський підрозділ Opel/Vauxhall, закриває заводи в США і Південної Кореї, пішов з Індії та Південної Африки, а за останньою інформацією, планує згорнути виробництво в Південній Америці.



Категория: Авто