Найсексуальніші новини 2018 року

Опубликованно 03.02.2019 00:02

Найсексуальніші новини 2018 року

2018 рік виявився багатий на всілякі дослідження, присвячені питанням сексу.

Вчені з Університету Центрального Ланкаширу і Університету Лідса (Великобританія) вирішили провести дослідження на тему стогонів жінок під час інтимної близькості. Висновки вчених мужів виявилися несподіваними: дослідники встановили, що багато жінок починають голосно стогнати для того, щоб спровокувати партнера завершити статевий акт.

Між тим дослідники Орегонського і Вашингтонського університетів знайшли приємний спосіб підвищення продуктивності праці. Як виявилося, ранковий секс підвищує працездатність і поліпшує якість виконаної роботи.

Однак не всі горять бажанням віддатися пристрасті, нехай навіть і заради роботи. Так, любов до віртуального шопінгу настільки поглинула покоління «нульових», що багато хто готовий на рік відмовитися від сексу, лише б не втратити доступ до сайту Amazon. На подібні жертви готові піти аж 44% учасників соцопитування у віці 18-ти до 34-х років.

Проте вчені закликають не поспішати відмовлятися від фізичних задоволень. Як виявилося, рівень задоволеності життям в літньому віці безпосередньо пов'язаний з активною інтимним життям. Для того, щоб відчути себе щасливими, літнім чоловікам достатньо сексу два рази на місяць. Тим часом жінки більше зацікавлені в поцілунках та емоційної близькості.

Це може здатися дивним, але зростання партнера може впливати на якість сексуального життя. З'ясувалося, що 58.3% людей високого зросту задоволені своїм сексуальним життям. Між тим, серед низькорослих респондентів даний показник склав 50.3%.

Ще одне "полуничне" дослідження: подружній секс подружжя, що стали батьками, триває в середньому 2 хвилини і 15 секунд. Про це свідчать дані опитування, проведеного ChannelMum.com.

У 2018 році вчені висунули кілька дивну гіпотезу про те, як можна визначити сексуальну орієнтацію жінки, причому з першого погляду. На думку фахівців, для цього варто лише поглянути на вказівний і безіменний пальці лівої руки. Ті, у кого вказівний і безіменний пальці відрізняються по довжині, частіше мають нетрадиційну сексуальну орієнтацію. Примітно, що у випадку з чоловіками, аналогічний експеримент провалився.