Потужний телескоп в Китаї зафіксував дивні сигнали з глибин Всесвіту

Опубликованно 14.01.2019 00:04

Потужний телескоп в Китаї зафіксував дивні сигнали з глибин Всесвіту

На думку експертів, виявлені телескопом FAST сигнали, можуть належати представникам позаземних цивілізацій.

Найбільший на планеті телескоп, гордість наукового світу Китаю, встановлений в провінції Гуйчжоу - саме з нею вчені пов'язують надії на открытиеразумной життя за межами нашої галактики. І нещодавно такі надії частково виправдалися: знайдено незвичайні сигнали з Космосу, передає "Ліга. Новини".

"Виявлені деякі дивні сигнали, але їх походження важко підтвердити, тому що вони не повторюються, - заявив Лі Ді, головний вчений FAST і керівник відділу радіоастрономічного Національної астрономічної обсерваторії Китаю (NOAC) в Пекіні. - Ми шукаємо не тільки телевізійні сигнали, але і сигнали атомної бомби. Ми дамо волю уяві при обробці сигналів", - заявляє дослідник.

Новина від професора Ді мало ефект вибуху бомби в самій КНР - не тільки астрономи, але й далекі від дослідного громадяни світу сперечаються про те, що могло означати відкриття дивних сигналів телескопом FAST. А відомий китайський письменник-фантаст Лю Циньсин у зв'язку з подією заявив, що відкриття інопланетян неминуче. Письменник не виключає, що в будь-який момент на орбіті нашої планети "може з'явитися корабель прибульців розміром з Місяць". Хоча і допускає, що цілком може виявитися, що зірки над нашою головою "мовчазні і мертві".

Вчені продовжують сперечатися про природу і походження сигналів. Вже стало відомо, що вони можуть випромінювати в секунду стільки ж енергії, скільки випромінює Сонце за 10 000 років.Дослідити таке явище зовсім непросто - іноді сигнали можуть тривати всього лише мілісекунду, і неможливо передбачити, коли вони виникнуть в наступний раз. Вперше зафіксовані близько 12 років тому, вони отримали назву "швидкі радиовсплески" (FRB).

Нагадаємо, на одній з планет Сонячної системи виявлений подозрительныйобъект, сильно нагадує будівельне споруда землян.