Нова Toyota Corolla стала гібридом


Опубликованно 11.01.2019 00:42

Нова Toyota Corolla стала гібридом

На автосалоні в Лос-Анджелесі Toyota представила саму економічну модифікацію Corolla за всю історію моделі — гібридний седан нового покоління. Заявлений витрата палива в комбінованому режимі — 4.7 літра на 100 км.

Силова установка гібридного седана дісталася від Toyota Prius. У неї входить 1.8-літрова бензинова «четвірка» потужністю 96 л. з, два електромотора, варіатор і блок нікель-металогідридних акумуляторів, розташованих під заднім рядом сидінь. Сумарна потужність установки - 122 л. с.

На вибір доступно чотири їздових режиму: Normal, Eco, EV і Sport. В останньому система забезпечує максимальну продуктивність моторів для швидкого прискорення. Заряд акумулятора відновлюється за рахунок системи рекуперації енергії при гальмуванні. Гібридний седан може пересуватися виключно на електротязі (даних про запас ходу в електричному режимі немає).

Новинку укомплектували 15-дюймовими легкосплавними колісними дисками, але з низьким опором коченню шини. На допомогу водієві передбачений комплекс активної безпеки Toyota Safety Sense (TSS) з адаптивним круїз-контролем, системою попередження фронтальних зіткнень, системою контролю смуги руху, а також системою розпізнавання дорожніх знаків і розмітки.

Седан Toyota Corolla нового покоління компанія представила в середині листопада. Модель 2020 року заснована на версії GA-C масштабованої платформи Toyota New Global Architecture (TNGA), яка крім однойменних хетчбека і універсала, використана в седанах Avalon і Camry, а також компактному кросовері C-HR. На європейському ринку седан буде доступний з бензиновим двигуном 1.6 (132 к. с., витрата 6.1 л/100 км), в поєднанні з варіатором або шестиступінчастою «механікою», а також гібридною силовою установкою на базі 1.8-літрового мотора потужністю 122 л. с. Середня витрата палива складе 4.3 л/100 км по циклу WLTP.



Категория: Авто