Смартфони в шкіряних чохлах в 7 разів брудніше унітазу

Опубликованно 08.01.2019 00:12

Смартфони в шкіряних чохлах в 7 разів брудніше унітазу

Мобільні телефони та смартфони в сім разів брудніше унітазів, особливо якщо на них є захисні чохли. Про це повідомляється в новому дослідженні, проведеному фахівцями компанії Initial Washroom Hygiene.

Вони взяли проби з різних поверхонь і з'ясували, що за рівнем забруднення бактеріями, вірусами та іншими патогенами смартфони навіть брудніше, ніж стульчаки унітазу. Бактерій на смартфоні в 7 разів більше, ніж на унітазі, і особливо багато потенційно хвороботворних мікроорганізмів на чохлах для смартфонів з шкіри, штучної шкіри і пластика.

Дослідження за участю працівників офісів показало, що 40% з них відправляються в туалет зі смартфонами в руках. Саме тому вчені взяли зразки поверхні смартфонів і з допомогою спеціальних мікроскопів з особливим світлом встановили рівень і різноманітність мікробів, «населяють» пристрою. Для порівняння були проведені аналогічні виміри з стульчак унітазів, де також проживає дуже багато бактерій.

Дослідники з Університету Абердіна виявили на смартфонах безліч самих різноманітних патогенів, проте хороша новина в тому, що, на відміну від стульчак у публічних туалетах, на смартфонах проживають наші власні бактерії. З-за цього ймовірність підчепити яку-небудь захворювання від смартфона набагато нижче. В публічних місцях ми ризикуємо зіткнутися з бактеріями, які там залишають інші люди.

Нагадаємо, що ще в 2011 році вчені Лондонської школи гігієни і тропічної медицини з'ясували, що кожен шостий мобільний телефон заражений фекальними речовинами, включаючи бактерії кишкової палички, що викликають харчові отруєння та болю в животі. А в минулому році аналогічне дослідження виявило, що бактерії на поверхні смартфонів теоретично можуть «нагородити» своїх користувачів самими серйозними розладами шлунка.