Porsche інвестувала в розробника проекційних дисплеїв нового покоління


Опубликованно 20.09.2018 04:47

Porsche інвестувала в розробника проекційних дисплеїв нового покоління

Компанія Porsche придбала частку в швейцарському технологічному стартапі WayRay. Інвестиції німецького автовиробника у розробника проекційних дисплеїв нового покоління склали 80 мільйонів доларів.

Стартап WayRay з Цюріха розробляє і виготовляє технологій для голографічних проекційних дисплеїв доповненої реальності, а також інтегрує віртуальні об'єкти в процеси, пов'язані з керуванням автомобілем. Команда WayRay - це група з 250 однодумців, які володіють технічними знаннями і досвідом роботи в аерокосмічній галузі, розробки обладнання та програмного забезпечення. На даний момент у WayRay є офіси в США, Китаї і Росії, а в 2019 році почнеться будівництво виробничої площадки в Німеччині.

У порівнянні з представленими на ринку традиційними дисплеями, стартап пропонує більш компактну систему відображення інформації, яка може бути інтегрована в салон будь-якого автомобіля, незалежно від дизайну. Досліджувана командою WayRay технологія може використовуватися, як для водія, так і для пасажирів. Надалі компанія планує представити нові концептуальні рішення в області автономного водіння. Крім того, розробляються стартапом технології дозволять проектувати всі функції автомобіля на лобове скло.

У Porsche впевнені, що об'єднавши можливості компанії і знання WayRay можна запропонувати клієнтам марки «рішення найвищого рівня». Крім німецької марки до швейцарського стартап інвестують Alibaba Group, що Hyundai Motor, JVC-KENWOOD і кілька фондів. Співпраця з різними виробниками дозволить компанії розширити галузі використання своїх технологій, зазначили в Porsche.



Категория: Авто